چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ابلاغ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت مسکن محرومان

  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض، برای ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن محرومان در روستاها و شهرهای…

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض، برای ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به لارستان ابلاغ شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در نشست با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ضمن خواستار افزایش احداث مسکن محرومین در تمامی شهرها وروستاهای شهرستان؛ گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض برای ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به این شهرستان ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از این میزان در قالب تسهیلات قرض الحسنه مسکن محرومان با کارمزد چهار درصد و برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان فاقد مسکن در این شهرستان برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: مبلغ ۳۰ میلیارد از این میزان برای تعمیر و بازسازی برخی منازل آسیب دیده ناشی از زلزله های اوایل امسال در برخی مناطق شهرستان است، مابقی مبلغ ابلاغ شده در قالب کمک های بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان و افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی است.

حسنی با اشاره به آغاز فاز نخست ساخت مسکن محرومان در شهرستان لارستان گفت: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۲۷۰ متقاضی پرداخت شده و همچنین برای تمام افراد واجد شرایط نیز حساب بانکی در بانک مسکن افتتاح شده است.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه میزان سود تسهیلات مسکن برای متقاضیان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چهار درصد است و اولویت پرداخت با روستاها و بافت های فرسوده است؛ اذعان داشت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال وام و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: طبق توافق نامه ای که فی مابین استاندار محترم، سازمان برنامه و بودجه کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به امضا رسیده است، برای کمک به مقاوم سازی مسکن در روستاها، محرومان و افراد نیازمند اقدام به افزایش میزان تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین ۲۰۰ میلیون ریال در زمینه کمک بلاعوض کرده که به نظر می‌رسد تا حدودی می‌توان در ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر موثر باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین