جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حمایت از کاندیداتوری علاء الدین بروجردی

طی رای گیری داخلی صورت گرفته در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان، جویم و اوز (عدم تشکیل مچمع عومی ائتلاف در خنج و گراش) علاء الدین بروجردی به عنوان گزینه نهایی…

طی رای گیری داخلی صورت گرفته در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان، جویم و اوز (عدم تشکیل مچمع عومی ائتلاف در خنج و گراش) علاء الدین بروجردی به عنوان گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه به استان معرفی گردید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان دز اطلاعیه شوای ائتلاف آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم إِذ كُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَينَ قُلوبِكُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ إِخوانًا…

و همگی به ریسمان خدا قرآن و اسلام و (هرگونه ارتباط دیگر) چنگ زنید و پراکنده نشوید. و نعمت (بزرگ) خدا را بر خود بیاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او در میان دلهای شما الفت ایجاد کرد و به برکت نعمت او برادر شدید…
سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۰۳

🔸 *مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های لارستان خنج گراش اوز و جویم*

سلام علیکم و رحمه الله

آوردگاه انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک است. کشتارهای جانگداز ماههای اخیر دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و لبنان و سوریه و عملیات تروریستی عوامل صهیونیستی داعش در کرمان و حملات کور آمریکا و انگلیس به یمن، جهان اسلام و منطقه جنوب غرب آسیا و بخصوص ایران عزیز را به حساس ترین شرایط دهه های اخیر خود رسانده است.

امروز انتخابات مجلس و خبرگان رهبری برای ما نه تنها یک انتخابات ملی، بلکه موثر بر تحولات عمیق منطقه ای و جهانی است.

*شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان با همراهی برادران و خواهران ایمانی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای جویم و اوز پای کار آمدند تا با انتخاب و معرفیِ سردار دیپلماسی جبهه مقاومت ، جناب آقای دکتر علاء الدین بروجردی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور، نقش خود را در تحولات گسترده ی ملی و بین المللی ایفا نمایند.*

جناب آقای دکتر بروجردی، پیر دنیای سیاست و جبهه مقاومت، سالهاست که در سنگر دیپلماسی چه در مقام معاونت وزارت امور خارجه و چه بیست سال نمایندگی مجلس و ۱۴ سال ریاست کمیسیون امنیت ملی و چه در کسوت رئیس شورای سیاسی حرکت جهانی بیداری اسلامی روز و شب را در خدمت دیپلماسی عمومی و منطقه ای میهن اسلامی و جهان مقاومت سپری نموده است.

او در سالهای سخت و دشوار سوریه و افغانستان به عنوان مقام عالیرتبه سیاسی و امین دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی و کشورهای محور مقاومت، بارها بصورت میدانی در سخت ترین شرایط امنیتی قرار گرفته است اما پای از کار انقلاب و نظام پس نکشیده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان، اوز و جویم، هر یک مستقلاً به این نتیجه رسیده و عزم خود را جزم نموده اند تا در چهار سال پیش رو این دکتر بروجردی را از این حوزه انتخابیه به مجلس بفرستند تا علاوه بر حمایت عملی از محور مقاومت، از نفوذ و اعتبار او در ابعاد ملی به نفع منافع حوزه انتخابیه شهرستانهای لارستان،خنج،گراش،اوز و جویم بهره ببرند.

در پایان در خصوص چگونگی طی شدن فرایند انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف لارستان شرح مختصری ارائه می گردد:

با عنایت به اعلام آمادگی ۱۰ نفر از داوطلبان محترم حوزه انتخابیه برای قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف و با توجه به مصوبه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان، دو جلسه به صورت حضوری در محل نمازخانه شهیدعلیشیری در مورخه ۱۵ بهمن ماه و سالن اجتماعات شورای شهر لار در مورخه ۱۷ بهمن ماه برگزار شد.

در جلسه دوم با توجه به ارائه رزومه، اهداف و برنامه های کاندیداهای محترم؛ بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در همین جلسه مقرر گردید کاندیدایی که بیشترین آراء را کسب می نماید به عنوان گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان به استان اعلام گردد.

در پایان جلسه دوم رای گیری اولیه از بین داوطلبان انجام و سه نفر از بزرگواران شامل آقایان علاءالدین بروجردی – ابوطالب روئینا از شهرستان. لارستان) و وحید هادیپور از شهرستان خنج به دور نهایی راه یافتند.

سپس با توجه به ضیق وقت و تعجیل در معرفی کاندیدای نهایی، کار رأی گیری بصورت مجازی و تلفنی انجام و پس از شمارش آراء ماخوذه از اعضای مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان ؛ جناب آقای بروجردی قاطعانه و با بیش از ۹۵ درصد آراء به عنوان تنها گزینه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان انتخاب و با همراهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان های جویم و اوز، ایشان به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان معرفی گردید.

شایان ذکر است در این دوره، مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان های خنج و گراش تشکیل نشده است.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهار ساله جناب آقای دکتر حسین زاده – نماینده محترمِ مردم شریف منطقه در مجلس یازدهم ؛ امید است با حضور پر رنگ آحاد برادران و خواهران تشیع و تسنن حوزه انتخابیه و نیروهای انقلابی و مومن در انتخابات یازدهم اسفند ماه، رحمت واسعه الهی شامل این حوزه انتخابیه شده و با انتخاب جناب آقای دکتر بروجردی، پنج شهرستان بزرگ و تاریخی و شایسته ی حوزه انتخابیه در سالهای پیش رو ایامی تابان را تجربه نمایند.

والسلام – ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان اوز
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان جویم

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حمایت از کاندیداتوری علاء الدین بروجردی”

  1. لارستانی. دلسوز گفت:

    در لارستان. نفرات. باید به نفع کاندیدهای. اصلح. کنار بودند. همانند. گراش. وگرنه. این دوره هم کاندیدهای. لاری موفق. نمی‌شوند. واین یک هشدار. جدی. است

    • حسام گفت:

      چرا چهار سال پیش اجماع نشد ؟؟؟؟؟ چه کسی جوابگوی خسارات ناشی از بی تدبیری گدشته است ؟ چرا مقامات عالی رتبه در چهار سال پیش دستور اجماع ندادند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین