شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اردیبهشت‌ماه سال آینده شهر لار میزبان کشتی جام تختی خواهد بود

  رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ایران از برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در اردیبهشت‌ماه سال۱۴۰۳ در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، حمید یاری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون…

 

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ایران از برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در اردیبهشت‌ماه سال۱۴۰۳ در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، حمید یاری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ایران در سفر یک روزه خود به منظور بررسی پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی لارستان به شهر لار سفر کرده است، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات جام تختی در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه سال آینده در لارستان برگزار می‌شود.

وی با اذعان به اینکه پیرو جلسه با فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان لارستان که در فدراسیون کشتی برگزار شده، تصمیم فدراسیون بر این شد که در سال آینده و در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی و مسابقات آزاد در لار برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ایران با ابراز خرسندی از مهمان نوازی مردم و مثبت ارزیابی کردن شرایط موجود در لارستان، افزود: مجموعه ورزشی طوبی شهر لار یکی از سالن‌های بسیار خوب است که حتی در بسیاری از مراکز استان وجود ندارد.

یاری اشتیاق مسئولین اجرایی، هیات کشتی و اداره ورزش لارستان برای میزبانی از این مسابقات را ستودنی برشمرد و ابراز امیدواری کرد مسابقات با کیفیت مناسبی برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین