شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جام رمضان لارستان در قالب دو لیگ مجزا برگزار می‌شود

  رییس کمیته فوتسال هیأت فوتبال لارستان از برگزاری جام رمضان در قالب دو لیگ مجزا خبر داد. به گزارش اختصاصی میلاد لارستان، یعقوب جمال‌پور در نشست خبری با اصحاب…

 

رییس کمیته فوتسال هیأت فوتبال لارستان از برگزاری جام رمضان در قالب دو لیگ مجزا خبر داد.

به گزارش اختصاصی میلاد لارستان، یعقوب جمال‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال نیز طبق روال سالیان گذشته در راستای برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان به میزبانی شهر لار برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تنها محل تأمین هزینه بازی‌های جام رمضان از فروش بلیت است، از همه مردم لارستان تقاضا داریم تا به جهت حمایت مادی و معنوی از ورزش، همچون سال‌های گذشته ما را تنها نگذارند و برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه بیایند.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات امسال باز هم در مجتمع بزرگ و زیبای طوبی شهر لار به منظور نکوداشت حاج وحید جعفری(مدیرعامل شرکت آل‌اشپورت خاورمیانه) برگزار می‌شود، افزود: بنا بر برآوردها، اجرای این دوره از جام رمضان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دربرخواهد داشت.

رییس کمیته فوتسال هیأت فوتبال لارستان با اذعان به اینکه نرخ بلیط برای هر شب که ۳ بازی برگزار خواهد شد، به ازای هر نفر ۲۰ هزار تومان تعیین شده است، تصریح کرد: به احتمال زیاد نرخ بلیت‌ها در مراحل بالاتر افزایش می‌یابد.

این کارشناس مسائل ورزشی با اشاره به اینکه جام رمضان امسال در قالب ۲ لیگ مجزا یعنی لیگ لارستان و سوپر جام برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: لیگ لارستان با حضور ۱۰ تیم بومی با بهره‌گیری از بازیکنان بومی با هدف جذب تماشاگر و حمایت از بازیکنان بومی لارستان برگزار می‌شود.

وی از حضور تیم‌های استان‌های فارس و هرمزگان نظیر؛ منتخب لارستان، زرین‌دشت، امواج براک، گراش جوان، منتخب خور، شهید دستغیب جهرم، سیاه‌پوشان شهرپیر، آینده‌سازان خور، وحدت کوره اوز، بهاش زینل‌آباد، انتظار درخت بندرعباس، ستاره‌جنوب ایلات خمسه فسا، آل‌اشپورت جویم و غیره خبر داد و عنوان کرد: برای تیم‌های برتر سوپر جام، علاوه بر کاپ قهرمانی، تیم اول ۲۰۰ میلیون تومان، تیم نائب قهرمان ۱۰۰ میلیون تومان و تیم اخلاق ۵۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

جمال‌پور با اشاره به اینکه بعد از هر بازی بهترین بازیکن و بازیکن اخلاق جایزه نقدی دریافت می‌کنند، ادامه داد: گرفتن بازیکن کمکی حتی خارجی برای تیم‌های شرکت‌کننده در سوپرجام مجاز است و هر تیم می‌تواند ۲۰ بازیکن و ۳ کادر به همراه داشته باشد.

رییس کمیته فوتسال هیأت فوتبال لارستان با طرح این موضوع که فعلاً تصمیمی برای پخش زنده بازی‌ها نداریم، بیان کرد: تلاش شده به صورت آنلاین کار فروش بلیت انجام گیرد و علاوه‌برآن در محل ورودی ورزشگاه کار بلیت‌فروشی انجام می‌گیرد و از تماشاگران تقاضا می‌شود جهت جلوگیری از ازدحام یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده به ورزشگاه مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه از تماشاگران می‌خواهیم تا در حفظ اموال و وسایل مجتمع ورزشی طوبی دقت‌نظر داشته باشند، اضافه کرد: تبلیغات اطراف زمین و ورزشگاه با قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین