دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

۲۲۴ طرح عمرانی در شهرک های صنعتی استان فارس اجرا شد

میلاد لارستان: مدیر عامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس از اجرا و به بهره‌برداری رسیدن ۲۲۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس از اجرا و به بهره‌برداری رسیدن ۲۲۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس،علی صداقت‌پور در جلسه کمیته فنی و عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس با ۶۱ شهرک صنعتی در زمینه تعداد شهرکهای صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: گستردگی استان و وجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تمامی نقاط استان، نیازمند انجام حجم بالایی از پروژه های عمرانی است که این موضوع با توجه به در نظرگرفتن اولویت ها و ضرورتهای موجود در هر شهرک صنعتی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از پایان عملیات اجرایی و بهره‌برداری از  ۲۲۴ طرح عمرانی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در سال گذشته خبر داد وگفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تحول مناسبی در زیر ساخت‌ها ایجاد شده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین