شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ساعت آغاز کار ادارت دولتی فارس در ماه رمضان اعلام شد

  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرد:ساعت آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی استان از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۱فروردین ماه ۱۴۰۳…

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرد:ساعت آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی استان از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۱فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت هشت صبح می باشد.

به گزارش میلاد لارستان، محسن نعمتی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن و ضیافت الهی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای استفاده مطلوب کارکنان از فضائل و برکات این ماه شریف و نورانی مقرر شد ساعت آغاز به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی و موسسات عمومی استان از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۱فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت هشت صبح باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در روزهای پس از شبهای قدر ساعت ۹ صبح تعیین و پایان ساعت کاری مطابق با قوانین و مقررات مربوطه است.

نعمتی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت کنند که تغییر ساعات کار هیچ‌گونه خدشه‌ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات به مراجعین به ادارات ایجاد نکنند.

وی یادآور شد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی اورژانس، شعب بانک ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، تأمین کالاهای ضروری بخش عملیاتی خدمات پست نیز باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین