شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
قابل توجه مسئولین شهرستان:

استان فارس میزبان فعالان اقتصادی و بازرگانی آلمان

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در پایان هفته جاری و اوایل هفته آتی هیاتی ۳۰ نفره از فعالان اقتصادی و بازرگانی و فرهنگی و بانکی و…

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در پایان هفته جاری و اوایل هفته آتی هیاتی ۳۰ نفره از فعالان اقتصادی و بازرگانی و فرهنگی و بانکی و حقوقی و گردشگری از کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی به استان فارس سفر می کنند.

 يدالله رحماني افزود: سفر اين هيات  سه روز ادامه خواهد داشت. وي افزود: در برنامه بازديد هيات ۳۰ نفره آلمان علاوه بر بازديد از اماكن تاريخي و توريستي استان و شهر شيراز، برنامه ملاقات با فعالان اقتصادي استان در اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي شيراز به منظور بهره برداري بيشتر استان از موقعيت پيش آمده پسابرجام پيش بيني شده است. رحماني اظهارداشت: هيات مذكور آمادگي خود را جهت توسعه همكاري ها به ويژه بانكي، سرمايه گذاري و انتقال فناوري در بخش هاي مختلف اقتصادي با ايران و استان فارس اعلام نموده است.

وي گفت: برنامه هاي منسجمي با حضور مسئولان اقتصادي، اجرايي و فعالان اقتصادي و بازرگاني بخش خصوصي استان فارس به منظور استفاده مطلوب از حضور هيات هاي خارجي در استان طراحي شده كه با توجه به تراز و جايگاه هيئت هاي دعوت شده به استان اجرا خواهد شد. معاون هماهنگي اموراقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس افزود: كليه ادارات و تشكل هاي بخش خصوصي استان موظف شده اند تا نسبت به هماهنگي دعوت و پذيرش هيئت هاي خارجي با استانداري اقدام نمايند تا با يك رويكرد منسجم، حداكثر استفاده از حضور اين هيئت ها براي معرفي همه جانبه قابليت هاي اقتصادي، سرمايه گذاري و فرهنگي و اجتماعي فارس صورت گيرد.

رحماني بيان كرد: در اين سفر علاوه بر تحويل بسته هاي سرمايه گذاري تهيه شده استان به اعضاي هيات آلماني، قابليت هاي مختلف استان در بخش هاي مختلف اقتصادي استان به صورت الكترونيكي و مكتوب به آنها ارائه خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس،وي اظهارداشت: پيشنهاد حضور در دانشگاه شيراز و دانشگاه علوم پزشكي شيراز به هيئت مذكور ارائه شده كه در صورت ايجاد هماهنگي هاي لازم، انجام خواهد شد.

میلادلارستان:قابل توجه مسئولین شهرستان. خواهشمنداست در خصوص استفاده از این پتانسیل شرکت های آلمانی در منطقه از دیگر شهرستانهای استان عقب نمانید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین