جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

راه اندازی موسسه امدادگران عاشورا در لار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی موسسه امدادگران عاشورا در لار خبر داد. محمدهادی ایمانیه در پنجمین گردهمایی مدیران مؤسسات امدادگران عاشورای کشور در شیراز اظهار داشت: فعالیت…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی موسسه امدادگران عاشورا در لار خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در پنجمین گردهمایی مدیران مؤسسات امدادگران عاشورای کشور در شیراز اظهار داشت: فعالیت مجمع خیرین تأمین سلامت در استان فارس آغاز شد و به سایر استان‌های کشور تسری یافت که این تشکل کارهای متنوع و خدمات ارزنده‌ای را در دستور کار قرار داد و تاکنون توفیقات بسیاری را به دست آورده است.

وی افزود: موسسه امدادگران عاشورا نیز در راستای پرداختن به بیماری سرطان که گرانی خدمات تشخیصی و درمانی آن مردم را به زیر خط فقر می‌برد، در فارس تشکیل شد. ایمانیه ادامه داد: سپاه پاسداران در مسائل مختلف یاریگر این موسسه بود، از جمله در تأمین داروهای موردنیاز به موسسه یاری رساند که دشمنان بی‌رحم از طریق تحریم آن و سایر ملزومات پزشکی ظلم مضاعفی را در حق بیماران روا داشتند که این موسسه برای کاهش این فشارها به‌ویژه در مورد بیماران سرطانی اقدامات مؤثر خود را آغاز کرد.
emdad
به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، رئیس هیئت‌مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا بیان کرد: از طریق موسسه امدادگران عاشورا نخستین سبد کالا در ماه رمضان سال ۹۱ به بیماران دارای مشکلات مالی داده شد و اکنون در ماه رمضان هر سال سنت اهدای سبد کالا به بیماران نیازمند تکرار می‌شود.

وی یادآور شد: دو شعبه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در کازرون و استهبان افتتاح شد و به زودی لار و اقلید نیز دارای شعبه موسسه امدادگران عاشورا خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین