شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه شیراز تأکید کرد:

تنبیه کارشناسان خیانت‌کار و عزل مدیران ناکارآمد استان فارس

میلاد لارستان: امام جمعه شیراز بر تنبیه کارشناسان خیانت‌کار و مدیران ناکارآمد این استان به منظور رسیدن به موفقیت تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بر تنبیه کارشناسان خیانت‌کار و مدیران ناکارآمد این استان به منظور رسیدن به موفقیت تأکید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مسئولیت را نباید به انسان‌های بی‌تجربه واگذار کرد اظهار داشت: بخش عمده مشکلات امروز جامعه از جمله مفاسد اقتصادی و رانت‌ها به دلیل حضور افراد ناکارآمد در برخی از پست‌ها و مسئولیت‌های مهم است.

وی بر برخورد جدی با مدیران و مسئولان خیانت‌کار و ناکارآمد تأکید کرد و افزود: اگر این اقدام مهم انجام شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی باید با برنامه‌ریزی صحیح و هماهنگی در میان تمامی دستگاه‌ها همراه باشد بیان کرد: زمان شعار دادن به پایان رسیده است و مردم باید شاهد راه‌اندازی کامل کارخانجات نیمه تعطیل، بهره‌برداری از معادن استان و ایجاد کارخانه‌های جدید باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه حضرت امیرالمؤمنین (ع) در عدالت اجتماعی، رفع تبعیض و رانت، مبارزه با مفاسد بسیار دقیق بودند افزود: از این رو افراد ناکارآمد را به شغل یا مسئولیتی منصوب نمی‌کردند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین