سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان مطرح کرد:

امکان تجمیع دانش آموزان در روستاهای لارستان وجود ندارد

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر حمایت بیشتر مسئولین استانی به مدارس شهرستان لارستان، گفت: با توجه به وسعت ۱۳ هزار کیلومتری منطقه لارستان و فاصله زیاد روستاها از یکدیگر امکان تجمع دانش آموزان وجود ندارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر حمایت بیشتر مسئولین استانی به مدارس شهرستان لارستان، گفت: با توجه به وسعت ۱۳ هزار کیلومتری منطقه لارستان و فاصله زیاد روستاها از یکدیگر امکان تجمع دانش آموزان وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده در نشست شورای عالی سیاستگذاری آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه با توجه به خودیاری های فراوان مردم نسبت به مدارس، می بایست حمایت و نگاه مسئولین استانی به مدارس شهرستان لارستان بیشتر باشد، گفت: با توجه به وسعت ۱۳ هزار کیلومتری منطقه لارستان و فاصله زیاد روستاها از یکدیگر امکان تجمع دانش آموزان وجود ندارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه می توان مشکلات و نیازها را با پیگیری برطرف کرد، افزود: مسئولین می بایست تا حد امکان در امور فرهنگی ورود کنند و حمایت نمایند.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات معلمان سراسری است و نمی توان در سطح استان و شهرستان به نتیجه رساند، تصریح کرد: همه مسولین باید تلاش کنند در هفته معلم آن دَینی که نسبت به معلمان وجود دارد، ادا شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امکان تجمیع دانش آموزان در روستاهای لارستان وجود ندارد”

  1. شهروند گفت:

    خودمان هم می فهمیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین