چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته دوم مهرماه 1380 – شماره 202 (چهار هواپيماى ديگر كجا خزيدند)

فاجعه تروريستى و پيچيده سرقت هواپيماهاى مسافربرى آمريكا و ساقط نمودن هواپيماها و مسافرين بى گناه مسأله‏اى است كه از ديدگاه هر انسان سليم النفسى محكوم و مطرود است و…

فاجعه تروريستى و پيچيده سرقت هواپيماهاى مسافربرى آمريكا و ساقط نمودن هواپيماها و مسافرين بى گناه مسأله‏اى است كه از ديدگاه هر انسان سليم النفسى محكوم و مطرود است و هيچ كس نابودى انسانهاى بى گناه را تأييد نمى‏كند. آنچه كه در اين فاجعه جلب توجه مى‏نمايد اين است كه به راستى مقصر كيست. آيا آنچه سازمانهاى جاسوسى آمريكا اظهار مى‏دارند و سر نخ اين عمليات را به يك متمول تبعيدى سعودى كه در افغانستان مسكن دارد ارتباط مى‏دهند قابل پذيرش است يا مسأله وراى اين قضاياست و شيطان بزرگ در پس اين مسأله براى مسلمين خوابهائى ديده كه تعبير آن با گذشت زمان ميسر است. مقام معظم رهبرى در سخنرانى روز دوشنبه ۸۰/۶/۲۶ در حضور اعضاء دفاتر نهاد نمايندگى در دانشگاهها و مديران گروههاى معارف اسلامى ضمن بيان يك سرى نكات مهم قريب به اين مضمون اظهار فرمودند كه نوع كار به عمليات صهيونيستها شباهت دارد كه بحق هم همينطور است و نكاتى كه خبر گزاريها اظهار داشته‏اند اين احتمال تأييد مى‏كند نكته مهمتر اينكه بنابر اظهار خبرگزاريهاى آمريكايى سارقين ۸ هواپيما را به سرقت بردند كه از لاشه ۴ هواپيما بيشتر به مردم اطلاع ندادند و هواپيماهاى غول پيكر، موش خانگى و گربه صحرايى نيست كه در سوراخى بخزند و هيچ كس از آن مطلع نشود طبعاً يا سقوط كرده‏اند يا در فرودگاهى به زمين نشسته‏اند و چون از سقوط خبرى مخابره نشده پس راهى جز نشستن در فرودگاههاى نيويورك و… نمى‏ماند چرا به مردم هيچ اطلاعى نمى‏دهند.
 حال به فرض اوليه كاخ سفيد نشينان برگرديم آيا به راستى تهاجم به آسمانخراشهاى ۱۱۰ طبقه نيويورك آنهم با هواپيماى مسافربرى و تخريب چنين ساختمانى با اين عظمت مى‏تواند كار بن‏لادن باشد، اگر چنين است بايد مردم آمريكا از مسئولين خود مصراً بخواهند كه در ازاء اين همه بودجه كه براى تأمين امنيت جامعه خرج كرده‏اند چه گلى بر سر اين ملت زده‏اند كه فردى از قاره آسيا آنهم در كشور جنگ زده بى وسيله و امكانات افغانستان بتواند به قاره اروپا دست اندازى كند و بازار اقتصاد ايالت متحده را به لرزه در آورد و… آمريكا كه مدعى رهبرى جهانى است و توان تأمين امنيت خويش ندارد چگونه تأمين امنيت جهانى را ادعا مى‏نمايد و اگر چنين نيست كه در حقيقت هم چنين نيست و بطور قطع كرم سيب در درون خود سيب است و اين نقشه با اين دقت و گستردگى محال است كه از خارج باشد، چرا رد گم مى‏كنند و نعل وارونه مى‏زنند؟ چرا مسلمين را متهم مى‏نمايند؟ چرا مكتب صلح و سلم را ايده ترور و خشونت و وحشت قلمداد مى‏نمايند؟به راستى هدف نهايى اينان چيست؟ چرا طالبان را هدف گرفته‏اند مگر طالبان بوسيله خود آنان ايجاد نشده؟ چرا در بياناتشان اهداف خود را با صراحت بيان نمى‏كنند؟ به راستى دامنه تروريست از نظر آمريكا تا كجاست؟ شعار هركس با ما نيست يعنى مخالف ماست و با تروريست‏هاست از زبان رئيس جمهور آمريكا خيلى معنى‏دار است.
  اين نكات و اين چراها و صدها چراههاى ديگر بيدارى و هوشيارى دو چندان مسئولين و مردم را مى‏طلبد.
 به اميد پيروزى حق بر باطل و نابودى ظلم و ترور و تبعيض

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۳:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین