چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

به همت انجمن‌ سبزاندیشان خور تولید درخت بومی انار شیطان به تولید انبوه می‌رسد

دبیر انجمن‌ سبزاندیشان خور با بیان اینکه ما تولید و کاشت انار شیطان را از سه سال پیش در خور آغاز کرده‌ایم، گفت: بزودی تولید انبوه انار شیطان را شروع…

دبیر انجمن‌ سبزاندیشان خور با بیان اینکه ما تولید و کاشت انار شیطان را از سه سال پیش در خور آغاز کرده‌ایم، گفت: بزودی تولید انبوه انار شیطان را شروع خواهیم کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خورشید لارستان، دبیر انجمن سبزاندیشان خور در گفتگو با خورشید گفته اخیرا مطلبی در میلاد لارستان منتشر شده که از درخت انارشیطان به عنوان درختی بومی و مقاوم یاد شده که جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری بتوانند از آن در مناظر شهری استفاده کنند. این در حالی‌ست که انجمن سبزاندیشان خور سه سال پیش تولید و کشت این درخت را انجام داده است که در تنگ‌خور، بوستان وحدت خور و بسیاری از باغات، شاهد رشد خوب و به گُل نشستن این درخت زیبا و باارزش هستیم.

به گفته وی در همان زمان نیز خبر تولید و تکثیر این گونه بومی و ارزشمند توسط انجمن سبزاندیشان خور در شبکه فارس منتشر شده بود.

انور مهرآوران می‌گوید تعدادی نهال این گونه ارزشمند نیز به طبیعت دوستان خنج و فداغ از طرف انجمن سبزاندیشان خور جهت کاشت در طبیعت اهدا شده است. به گفته مهرآوران، مردادماه بهترین زمان کاشت انارشیطان است و امسال قرار است با همکاری اداره منابع طبیعی لارستان تولید انبوه انار شیطان را آغاز کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “به همت انجمن‌ سبزاندیشان خور تولید درخت بومی انار شیطان به تولید انبوه می‌رسد”

  1. ناشناس گفت:

    با عرض سلام خدمت انجمن خوب سبزاندیشان خور و با آرزوی بهترین ها برای ایشان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین