پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

حادثه تروریستی کرمان، محور یک مسابقه دانش آموزی در لارستان شد

  مسابقه معمایی ۱۴:۵۰ یک مسابقه در قالب اتاق فرار و در ژانر معمایی است که با محوریت حادثه تروریستی کرمان طراحی شد و ۳۲ گروه چهار نفره از دانش…

 

مسابقه معمایی ۱۴:۵۰ یک مسابقه در قالب اتاق فرار و در ژانر معمایی است که با محوریت حادثه تروریستی کرمان طراحی شد و ۳۲ گروه چهار نفره از دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول شهرستان لارستان فارس طی سه روز در این مسابقه رقابت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار ایرنا، ایده اولیه این مسابقه، سناریو نویسی، طراحی و اجرای آن را چهار نفر از دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی لارستان که سه نفر از آنها پایه هفتم و یک نفر دهم هستند، آغاز کردند که راهنمایی دو نفر از معلمان و حمایت مدیر و معاون مدرسه را درپی داشت.

دانش آموزان در این مسابقه که از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه سال جاری برگزار شد، در قالب گروه های چهار نفره شرکت کردند و در مجموع مورد استقبال ۳۲ گروه شامل ۲۴ گروه از دانش آموزان پسر و هشت گروه از دانش آموزان دختر قرار گرفت.

هزینه ورودی برای هر گروه ۲ میلیون ریال و جوایز گروه های اول تا سوم به ترتیب ۱۲، هشت و چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر بوده است.

در روند این مسابقه از محتواهای فرهنگی و موضوعات مرتبط با داعش، جبهه مقاومت و شهدای امنیت نیز استفاده شد و شرکت کنندگان در نقش گروه خنثی کننده بمب در مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان ظاهر شدند.

در بخشی از مراحل «مسابقه معمایی ۱۴:۵۰» وسایل الکترونیکی مختلفی مانند تایمر و مانع لیزری به کار رفت و در پایان هر گروه بر اساس تعداد خطاها، تعداد راهنمایی های گرفته شده و سرعت عملکرد ارزیابی شدند و رده بندی صورت گرفت.

گفتنی است؛ ۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که منجر به شهادت ۹۶ نفر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین