پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گرمای ۵۰ درجه سانتیگرادی در ۲ منطقه از جنوب فارس

  اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته روستای کورده از توابع شهرستان خُنج و روستای دژگاه دهرم شهرستان فراشبند در جنوب فارس با ۵۰ درجه سانتیگراد…

 

اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته روستای کورده از توابع شهرستان خُنج و روستای دژگاه دهرم شهرستان فراشبند در جنوب فارس با ۵۰ درجه سانتیگراد گرم ترین منطقه استان را در آستانه فصل تابستان به خود اختصاص دادند و رکورددار شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود حقیقت اظهار کرد: پس از این ۲ منطقه که گرمترین روز را سپری کردند، لامرد و مْهر با ۴۹، منطقه خشت کازرون، بخش افزر قیرو کارزین با ۴۷ درجه سانتیگراد در رتبه های بعدی قرار گرفتند و هوای شیراز هم به ۳۸ درجه سانتیگراد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی به لحاظ تغییرات دمایی تا اوایل هفته آینده ماندگاری هوای گرم در قسمت های گرمسیری غربی و جنوبی استان با کمی افزایش دما پیش بینی می شود.

حقیقت گفت:‌ همچنین در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای در دشت نمدان اقلید و بوانات در شمال استان فارس به ۱۳ درجه سانتیگراد رسید تا خنک ترین مناطق استان را به خود اختصاص دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین