یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پیام تسلیت مسئولان لارستان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

  امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کردند. به گزارش…

 

امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش میلاد لارستان، امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی، علاءالدین بروجردی و داریوش دهقان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا، بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت جانسوز و مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، دلدادگان گفتمان مقاومت در سرتاسر جهان را متاثر و خشمگین ساخت.

شهید اسماعیل هنیه که دهها شهید از خاندان خود از جمله فرزندان و نوه هایش را تقدیم آرمان فلسطین و مقاومت کرده بود، خود نیز به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در مسیر آزادی قدس شریف رسید و ثمره سال‌ها مجاهدت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد .

ترور دکتر هنیه که نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک بود، قطعا افتخاری برای حماس و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید که ثابت کرد صهیونیست با شهید کردن مبارزان غیور حماس، دستانی بسته در مقابل مشت‌های آهنین فلسطینیان دارد.

بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز هدر نخواهد رفت.

تروریسم محکوم است و این ترور ناجوانمردانه و خبیثانه رژیم نامشروع اشغالگر قدس بیش از پیش پرده‌های رسوایی، جنایت و درنده خویی این رژیم فاسد را بیشتر از گذشته آشکار و به همگان ثابت کرد که این غده سرطانی برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد.

اینجانبان شهادت این مجاهد نستوه را به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به تمامی امت اسلامی، ملت شریف و مقاوم فلسطین، رزمندگان حماس و جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و تمامی آزادگان و مظلومان جهان، تبریک و تسلیت عرض نموده و این جنایت شنیع را محکوم می نماییم.

از خداوند متعال برای روح بلند این شهید عزیز، علو درجات و همنشینی با پیامبران، صدیقین و صالحان مسئلت داریم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌نماییم.

سید مختار موسوی/امام جمعه لارستان

علاءالدین بروجردی/نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی

داریوش دهقان/فرماندار فرمانداری ویژه لارستان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین