یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ابطال مزایده فروش ساختمان شبکه بهداشت لارستان

  در پی اعتراض عمومی مردم لارستان به موضوع روند برگزاری مزایده و هزینه‌ِکرد درآمد ناشی از فروش ساختمان شبکه بهداشت لارستان، این موضوع فعلأ به حالت تعلیق درآمده است….

 

در پی اعتراض عمومی مردم لارستان به موضوع روند برگزاری مزایده و هزینه‌ِکرد درآمد ناشی از فروش ساختمان شبکه بهداشت لارستان، این موضوع فعلأ به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش میلاد لارستان، در اوایل مردادماه بود که خبری مبنی بر فروش ساختمان شبکه بهداشت لارستان در رسانه‌های محلی منتشر شد و در این خبر آمده بود که قراراست درآمد ناشی از فروش این ساختمان صرف شهرهای دیگر شود.

بدین‌سبب، جمعی از دغدغه‌مندان و معتمدین و خیرین سلامت شهر لار در اعتراض به این موضوع با حضور در فرمانداری ویژه لارستان خواستار توقف مزایده فروش ساختمان شبکه بهداشت لارستان شدند.

در این نشست، علاوه بر توقف انجام روند مزایده تا زمان تغییر کاربری از اداری به تجاری، به تضمین هزینه‌کِرد بی‌قید و شرط عوائد ناشی از فروش ساختمان در پروژه‌های پردیس علوم پزشکی لارستان، تأکید شد و این مصوبات با امضای فرماندار ویژه لارستان به مدیرکل اقتصاد و دارائی استان فارس ارسال شد.

بنا به اعلام منبع آگاه، در پی اعتراض عمومی و پیگیری فرمانداری ویژه لارستان و همچنین رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، در آخرین مکاتبات، مدیرکل اقتصاد و دارائی استان فارس در نامه‌ای به استاندار فارس خواستار ابطال مزایده فروش ساختمان شبکه بهداشت لارستان شده است.

با این اوصاف بهتر است تا فرماندار ویژه لارستان و رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از فرصت پیش آمده استفاده لازم را ببرند و ضمن پیگیری در تسریع در تغییر کاربری ساختمان مذکور، شرایط لازم را به منظور هزینه‌ِکرد درآمد حاصل از فروش این ساختمان در لارستان فراهم کنند.

در این زمینه رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به خبرنگار میلاد لارستان گفت: نامه‌ای بدین شرح؛ پيرو پيگيری مجدد معاون محترم استاندار و فرماندار ويژه لارستان در خصوص تبديل كاربري ملك مزايده‌ای شبكه بهداشت و درمان لارستان به كاربری بالاتر تجاری و نيز اخذ نظر مساعد حضرتعالی مبنی بر لغو و بارگزاری مزايده اصلاح شده اين ملك با شرايط جديد، متمني است دستور به اقدام فرموده و این مزايده را لغو و هرگونه اقدامات آتی در هماهنگی و مكاتبه با اين دانشكده صورت گيرد، خطاب به استاندار فارس، مدیرکل اقتصادی و دارائی فارس و فرماندار ویژه لارستان ارسال شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین