یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

دستگیری سارقین تابلو و علایم جاده ای در لارستان

  در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات راهداری از قبیل تابلو، و علائم هشدار دهنده جاده ای و احتمال بروز حوادث رانندگی خطرساز، سه سارق در این خصوص دستگیر…

 

در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات راهداری از قبیل تابلو، و علائم هشدار دهنده جاده ای و احتمال بروز حوادث رانندگی خطرساز، سه سارق در این خصوص دستگیر شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات راهداری از قبیل تابلو، و علائم هشدار دهنده جاده ای و احتمال بروز حوادث رانندگی خطرساز، سه سارق در این خصوص دستگیر شدند.

رهام سلیمانی مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص اظهار کرد : اخیرا افراد متخلف شب هنگام با استفاده از یکسری تجهیزات اقدام به باز کردن یا کندن تابلوهای ایمنی کرده، غافل از اینکه وجود علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دارد و نبود این علائم و دزدیده شدن آن‌ها بویژه در شب، تهدیدی جدی برای جان رانندگان و سرنشینان خودروها محسوب می‌شود.

وی افزود : اکیپ های راهداری در هفت شهرستان حوزه استحفاظی با انجام گشت های روزانه و شبانه در محورهای اصلی، فرعی و روستایی، وضعیت مسیر ها را رصد و در محورهای نیازمند نصب تابلو، نسبت به نصب تابلوهای مرتبط و مورد نیاز اقدام می کنند.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت : این سه متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سلیمانی خاطر نشان کرد : در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، در یک سال گذشته ۱۱۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و ۲۴ هزار و ۵۰۰ عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی تعمیر و نصب شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دستگیری سارقین تابلو و علایم جاده ای در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    اشد مجازات اگر براشون در نظر بگیرن ظلمی در حقشون نشده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین