یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

بهره‌برداری از چاه سوم در مجموعه روستایی درز و سایبان لارستان

  مدیر امور آب و فاضلاب لارستان از تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه آب شرب در مجموعه روستایی درز و سایبان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، سید…

 

مدیر امور آب و فاضلاب لارستان از تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه آب شرب در مجموعه روستایی درز و سایبان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سید عبدالمهدی میرپور با اشاره به اینکه برای چاه مذکور اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال صرف شده است گفت: این طرح آبرسانی شامل نصب تابلو برق، الکتروپمپ، کابل، لوله درون چاهی یو پی وی سی با عمق ۹۵ متر، نصب لوله و تجهیزات سرچاهی است.

مدیر امور آب و فاضلاب لارستان تصریح کرد: خرید لوله پلی اتیلن ۱۶۰ میلیمتر و حفر کانال و کارگذاری لوله خط انتقال به متراژ حدود ۴۰۰ متر، اتصال خطوط انتقال، برق رسانی به متراژ بیش از ۱۰۰ متر، احداث فونداسیون کانکس موتورخانه و خرید و نصب کانکس به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این چاه ،آبرسانی به مجموعه سه روستایی درز و سردشت و سایبان به میزان قابل توجهی تقویت شد.

وی افزود: امور آب و فاضلاب لارستان در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی اقدام به تجهیز و راه اندازی چاه مزبور کرده است.

میرپور با یادآوری گرمای کم سابقه روزهای اخیر، توجه به راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را ضروری دانست و از مشترکین خواست تا به منظور استمرار خدمات مطلوب آبرسانی از استفاده بی رویه و غیراصولی از آب شرب اجتناب کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین