یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

بهره‌برداری از ساختمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ساختمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج به بهره‌برداری رسید‌. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مراسم بهره‌برداری از…

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ساختمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج به بهره‌برداری رسید‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مراسم بهره‌برداری از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین، معتمدین و خیرین، خانواده معظم شهدا و بسیجیان برگزار شد.

سردار سلیمانی در ابتدای سفر نیم روزه خود به لارستان با حضور در مقبره مطهر پنج شهید گمنام به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد و سپس از برخی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی مجموعه ۹ دی سپاه از جمله حسینیه حاج قاسم سلیمانی، بوستان شهدای گمنام، مدرسه فرهنگی آموزشی تمدن سازان، سالن ورزشی شهید باقریه، باشگاه بدنسازی سردار شهید سلیمانی و خانه رشد نوجوانان لارستان بازدید کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ساختمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان را افتتاح کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج لارستان به همت خانواده شهید قنادی و با متراژ ۳۶۰ متر مربع با هزینه مشترک ۳۵ میلیارد ریالی خانواده شهید و سپاه در پنج بخش خانه هنرهای تجسمی، خانه فیلم و نمایش، خانه رقومی و پویانمایی، خانه موسیقی و سرود و خانه مستند ساخته شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین