یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

سوخت و دام بیشترین قاچاق‌های کشف شده در گراش

  فرماندار گراش گفت: از ابتدای ۱۴۰۳ تا کنون، ۴۰ پرونده قاچاق در این شهرستان کشف شده که بیشترین تعداد آن مربوط به سوخت، دام و کالا است. به گزارش…

 

فرماندار گراش گفت: از ابتدای ۱۴۰۳ تا کنون، ۴۰ پرونده قاچاق در این شهرستان کشف شده که بیشترین تعداد آن مربوط به سوخت، دام و کالا است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محمود طاهرزاده در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گراش افزود: ارزش ریالی ۴۰ پرونده کشف کالای قاچاق که سال جاری در این شهرستان تشکیل شده، نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: جنوب فارس، منطقه‌ای تجاری و اقتصاد محور است و شهرستان گراش با توجه به اینکه در مسیر ترانزیتی عسلویه- لامرد- لار- بندرعباس قرار دارد از این نظر اهمیت بالایی دارد و باید از قاچاق کالا پیشگیری و مراقبت کرد.

فرماندار گراش اظهار کرد: هم افزایی و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی و مشارکت قشرهای مختلف مردم در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اثر گذار و ضروری است چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل کند.

طاهرزاده گفت: دولت برای شفاف سازی ورود و خروج کالا و نظارت بر آن مصمم است اما به تنهایی قادر به جلوگیری از قاچاق کالا و ارز نیست و نیاز به مشارکت مردم دارد.

وی افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از عواقب کالای قاچاق، یکی از راهکارهای موثر برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

طاهرزاده اظهار کرد: کالای قاچاق مهم ترین آسیب را به تولید و اشتغال می‌زند و یکی از معضلاتی است که اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین