یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

ترکیب هیئت مدیره مطبوعات لارستان،مشخص شد

درجلسه ای باشرکت کلیه ی اعضای اصلی خانه مطبوعات لارستان و با حضور رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لارستان ترکیب هیئت مدیره مطبوعات لارستان،مشخص شد. به گزارش میلادلارستان…

درجلسه ای باشرکت کلیه ی اعضای اصلی خانه مطبوعات لارستان و با حضور رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لارستان ترکیب هیئت مدیره مطبوعات لارستان،مشخص شد. به گزارش میلادلارستان در این جلسه  فرزاد قناعت پور یکی از اعضا درمورد لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی نشریات،مسئله ی بیمه کارکنان،آموزش وحرفه ای شدن خبرنگاران،ت حقق اهداف سازمان با توجه به برآورده شدن نیاز افراد مواردی رابیان نمود.

IMG-20160426-WA0004

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نیز برلزوم برنامه ریزی صحیح درجهت پیشرفت رونداجرائی کار، صنفی شدن و عدم وابستگی، مکان یابی مناسب، پیگیری یارانه ها و لزوم ارتباط با استان و پیگیری مسائل مربوطه،نکاتی رایادآور شده و برای هرگونه همکاری لازم، اعلام آمادگی نمود. همچنین خواجه پور،منشی و احمدی از دیگر اعضا نیز در این زمبنه،نقطه نظرات وپ یشنهادات خود را بیان داشتند در پایان با رای گیری بین اعضاء ،ترکیب هیئت مدیره به شرح ذیل مشخص گردیده  و مقرر شد فعلا جلسات به صورت یکبار در هفته، تشکیل شود:

فرزاد قناعت پور: رئیس هیئت مدیره
محمدخواجه پور:نایب رئیس
ابراهیم احمدی : منشی
عشرت جهاندیده:خزانه دار
حمید منشی: سخنگو

جهاندیده-خبرنگارمیلاد

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین