جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

موافقت معاون وزیر ارشاد با تخصیص بودجه مستقل به خانه مطبوعات لارستان

تخصیص بودجه مستقل وزارتخانه به خانه مطبوعات لارستان  مورد قبول و مساعدت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گرفت. با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و…

تخصیص بودجه مستقل وزارتخانه به خانه مطبوعات لارستان  مورد قبول و مساعدت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گرفت.

با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزاد مریدی مدیرکل ، صابر سهرابی رییس کارگروه مطبوعات فارس، سید علی اصغر رفعت حقیقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و مدیران مسئول روزنامه های خبر جنوب ، افسانه فارس و عصر مردم نشستی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار گردید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در این نشست که در حاشیه مراسم روز خبرنگار برگزار گردید ، اعضا پیرامون مسائل خانه مطبوعات فارس و شعبات زیر مجموعه از جمله نمایندگی خانه مطبوعات لارستان و همچنین جشنواره مطبوعات فارس به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

در  این جلسه  انتظامی خواستار فعال نمودن نهاد ها و تشکل های مطبوعاتی و واگذاری این امور به شهرستان ها شد و از تفویض اختیارات به شعبات خانه مطبوعات در شهرستان ها و استقلال مالی و اداری این تشکل صنفی خبر داد.

سپس رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نیز ضمن ارائه گزارش از برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات فارس به میزبانی لارستان و همچنین فعالیت های نمایندگی خانه مطبوعات لارستان در طول دو سال گذشته ؛ گزارشی مبسوط از مسائل و مشکلات حوزه مطبوعات و جامعه خبرنگاران همچنین ارتقا نمایندگی خانه مطبوعات لارستان به دفتر مستقل از استان را عرضه داشت که مسئولان استانی و کشوری را مجاب به مساعدت و همیاری بیشتر در این حوزه از فعالیت های فرهنگی شهرستان لارستان نمود.

در این نشست رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان خواستار تخصیص بودجه مستقل وزارتخانه و نیز داوری کشوری جهت برگزاری سالانه جشنواره رسانه و مطبوعات فارس و همچنین بودجه مستقل خانه مطبوعات لارستان  شد که این امر مورد قبول و مساعدت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار گرفت.

گفتنی است لارستان میزبان اولین جشنواره مطبوعات فارس بوده است و به همین سبب دبیرخانه دائمی جشنواره های مطبوعات و رسانه های فارس نیز در این شهرستان دایر است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “موافقت معاون وزیر ارشاد با تخصیص بودجه مستقل به خانه مطبوعات لارستان”

  1. محسن لار گفت:

    احسنت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین