چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ششمین خانه مطبوعات فارس در شهرستان اوز راه‌اندازی شد

  ششمین خانه مطبوعات استان فارس با انتخاب هیئت‌مدیره در شهرستان اوز راه‌اندازی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا ششمین خانه مطبوعات فارس در مراسمی با…

 

ششمین خانه مطبوعات استان فارس با انتخاب هیئت‌مدیره در شهرستان اوز راه‌اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا ششمین خانه مطبوعات فارس در مراسمی با حضور مسئولان با انتخاب هیئت‌مدیره در شهرستان اوز راه‌اندازی شد.

۲۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات با برگه و به‌صورت مخفی آرای خود را برای انتخاب پنج نفر هیئت‌مدیره و یک نفر بازرس به صندوق رأی انداختند و در نهایت عبدالعزیز خضری، احمد خضری، شریف بازرگانی، ابراهیم احمدی، عبدالعزیز نصریانی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و محمد رفیع راوند به‌عنوان بازرس انتخاب شدند.

فرماندار اوز در این مراسم اظهار کرد: شکل‌گیری و راه‌اندازی ششمین خانه مطبوعات استان فارس در شهرستان اوز از دستاوردهای مهمی بوده که در سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد.

علی‌اصغر علی‌پور فعالیت رسانه‌های متعدد با داشتن مدیران قدیمی و باسابقه را از ارزش‌های شهرستان اوز برشمرد که شاید بعضی شهرستان‌های بزرگ کمتر از چنین ویژگی برخوردار باشند و افزود: رسانه‌ها در چارچوب قانون بهترین پایگاه برای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات سالم جامعه هستند که می‌توانند همواره با تکرار نیازمندی‌ها در تحقق مطالبات به حق مردم مؤثر باشند.

وی اضافه کرد: خانه مطبوعات تشکل صنفی فراگیر مردمی بوده که می‌تواند شعاع همدلی و وحدت شهر و شهرستان را به شهرستان‌های همجوار نیز تسری دهد. سرعت انتقال اطلاعات و رویدادها در شبکه‌های مجازی، وظیفه رسانه‌های رسمی را سنگین‌تر می‌کند.

شیخ محمدصالح انصاری رئیس مجتمع علوم دینی امام شافعی(رض) اوز نیز با تبیین جایگاه رسانه‌های شهرستان، بهترین پایگاه آن را پشتوانه مردمی دانست و گفت: مطمئن باشید تا هنگامی که این پشتوانه مردمی را حفظ کنید خطری رسانه‌ها را تهدید نخواهد کرد. تولد خانه مطبوعات این شهرستان گامی در راستای تحقق بیشتر شفافیت بوده و گسترش خانواده رسانه‌های همگانی را باید به فال نیک گرفت.

عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز با بیان سابقه ۵۰ ساله خود در فعالیت‌های خبری، رسانه را به‌عنوان بهترین پایگاه خودباوری جامعه و آموزش نسل علاقه‌مند به ارتقای خودباوری، آگاهی و تقویت روحیه مطالبه‌گری دانست و مطرح کرد: شکل‌گیری این دانشگاه به نوعی محصول ارتباطات، روابط عمومی و فعالیت رسانه‌ای است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ششمین خانه مطبوعات فارس در شهرستان اوز راه‌اندازی شد”

  1. شهروند اوز وسوال ؟؟!! گفت:

    آیا می دانید که شهرستان اوز تاکنون اداره ثبت اسناد واملاک ندارد. دفتر خدمات پلیس ۱۰+. در اوز دایر نشده است درحالیکه این ادارات در سایر بخشهای لارستان مستقر هستند؟؟!!! خانه مطبوعات هست اما ادارات مهم وجود ندارند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین