دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات لارستان مشخص شد

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات لارستان مشخص شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان با حضور کلیه اعضا در اداره…

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات لارستان مشخص شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات لارستان با حضور کلیه اعضا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار و ابرا هیم احمدی به عنوان رئیس، محمد خواجه پور نائب رئیس، حمید منشی دبیر و عشرت جهاندیده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

دراین جلسه ضمن تقدیر از خدمات فرزاد قناعت پور رئیس سابق هیئت مدیره در یک سال گذشته، در مورد عملکرد و برنامه های هیئت مدیره خانه مطبوعات بحث و تبادل نظر شد و مقررشد برای پیگیری برنامه های زیر اقدام شود.

*ضمن ارتباط موثر با خانه مطبوعات فارس برای تثبیت جایگاه خانه مطبوعات لارستان و صدور کارت عضویت استانی و کشوری اعضای خانه مطبوعات لارستان اقدام شود.

*پس از پیگیری با اداره کل و رئیس گروه اطلاع رسانی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بررسی جزئیات جشنواره مطبوعات استان به میزبانی لارستان، هماهنگی و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

*با هماهنگی با فرمانداری و ادارات فرهنگ فرهنگ و ارشاد برنامه های روز خبرنگار پیگیری و عملیاتی شود.

* هماهنگی و پیگیری شایسته برای برگزاری کارگاه های آموزشی: ارزیابی مطبوعات به میزبانی اوز، اقتصاد رسانه به میزبانی لار، مسابقه مطبوعاتی نیم فاصله به میزبانی گراش و کارگاه گزارش نویسی و مصاحبه به میز بانی لار انجام شود.

خانه مطبوعات لارستان در حال حاضر امور صنفی رسانه های شهرستان لارستان شامل: مرکزشهرستان و بخش های ۶ گانه و شهرستان گراش را پوشش می دهد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات لارستان مشخص شد”

  1. ناشناس گفت:

    لطفا اقای قناعت پور راجع به این یک سال کارش گزارش دهد؟ ایا کاری صورت گرفت یا خیر؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین