دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خانه کارگر لارستان، بازارچه عرضه کالای لاری راه اندازی کند!

میلاد لارستان پیشنهاد می کند برای جامه عمل پوشاندن به شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگران لارستانی، بازارچه عرضه کالای لاری در این شهرستان راه اندازی کند.

میلاد لارستان پیشنهاد می کند خانه کارگر لارستان برای جامه عمل پوشاندن به شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگران لارستانی، بازارچه عرضه کالای لاری در این شهرستان راه اندازی کند.

به گزارش تیم توسعه و تحلیل میلاد لارستان از ششم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور بدون اقتصاد مقاومتی رشد نخواهد کرد، همه می بایست باید در جامه عمل پوشاندن به این پیام استراتژیک نه بعنوان یک شعار بلکه به عنوان حقیقتی جدانشدنی از زندگی تلاش کنیم، چرا که بدون اقتصاد مقاومتی نه تنها مشکلات اقتصادی‌ کشور برطرف نمی‌شود بلکه گرفتاری‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

همه مردم و مسئولین باید بدانند که کشور ما در حال حاضر در جنگ اقتصادی با اَبرقدرت هاست و در این جنگ کارگران سربازان مدافع اقتصادی کشور هستند پس می بایست با تقویت عرصه تولید آنان را حمایت و تجهیز کنیم تا در میدان نبرد با دشمن موفق شوند.

 هفته کارگر، فرصت مناسبی برای معرفی جایگاه کارگران در راستای جهش صنعتی، استقلال صنعتی و اقتصادی، گوش کردن و رفع مشکلات آنان و تبیین نقش این قشر زحمتکش و متعهد در مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه صنعت و تولید کشور است.

برای رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و استقلال از دشمن نیازمند هم افزایی مردم و مسئولین در هر سمت و نقطه ای است که یکی از نهادها برای نقش آفرینی مهم در این قضیه، خانه کارگر است که وظیفه اصلی آن حمایت از کارگران است.

با توجه به اهمیت حمایت از تولید ملی و بخصوص صنایع فعال در شهرستان لارستان و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای عرضه محصولات تولیدشده، پیشنهاد می شود تا خانه کارگر لارستان بازارچه عرضه محصولات تولید شده در لارستان راه‌اندازی کند تا علاوه بر گامی در جهت عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، زمینه اشتغال پایدار کارگران و همچنین توسعه و حمایت از صنعت منطقه برداشته شود.

این بازارچه می تواند با هماهنگی ادارات صنعت و معدن، میراث فرهنگی، شهرکهای صنعتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غیره راه اندازی شود و در آن اقدام به عرضه تولیدات و محصولات صنعتی، مشاغل خانگی، کسب ‌وکارهای کوچک و متوسط، صنایع دستی و بازاریابی، در راستای حمایت از تولید داخلی و رشد اقتصادی شهرستان لارستان حرکت کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین