سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

برگزاری مراسم اختامیه نمایشگاه سلامت لارستان با حضور معاون فنی وزیر بهداشت

مراسم اختتامیه هفته سلامت لارستان باحضور دکتر مغیثی معاون فنی دفتر مبارزه با بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در لارستان برگزار شد. به گزارش…

مراسم اختتامیه هفته سلامت لارستان باحضور دکتر مغیثی معاون فنی دفتر مبارزه با بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، مراسم اختتامیه هفته سلامت در لارستان بزرگ با حضور دکتر مغیثی معاون  فنی دفتر مبارزه با بیماریهای غیر واگیر وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر رئوفی رئیس دانشکده،  راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، دکترناصری نژاد و دکتر قره چاهی از پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راشد انصاری طنز پرداز کشوری، فیاض پور معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، روسای ادارات  ونهادهای انقلابی، خیرین حوزه سلامت، شوراهای اسلامی ، هیأت رئیسه و همکاران دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، خانواده شهید قائدی از شهدای عرصه سلامت در محل حسینه سیدالشهداء برگزار گردید.

SONY DSC

این مراسم که با استقبال قابل توجهی همراه بود با اجرای برنامه های متنوع از جمله رها نمودن بادکنک آبی با آرم دانشکده و شعار غلبه بر دیابت که بر روی آن درج شده بود توسط ۳۰۰ نفراز دانش آموزان، اجرای گروه سرود دانش آموزان دبستان صدیقه کبری در خصوص غلبه بر دیابت، قرائت شعر با موضوع سلامت و دیابت توسط طنزپرداز آقای راشد انصاری همراه بود.

SONY DSC

در ادامه این مراسم معاون فنی دفتر مبارزه با بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت طی سخنانی ضمن ارائه آمار در خصوص بیماری های غیر واگیردار در سطح کشور، استان و منطقه از تصویب قوانین خوب و کاربردی در مجلس شورای اسلامی در خصوص مالیات برتهیه، توزیع و فروش سیگار جهت جلوگیری از بیماری ها مربوط به آن سخن گفت.

در ادامه مراسم دکتر قره چاهی خاطرات اوایل خدمت خویش که در لارستان در خصوص ریشه کن کردن بیماری پیوک تلاش نموده بود را بیان نموده و در آخر نیز از خانواده شهید حسین قائدی از شهدای عرصه سلامت با تقدیم تمثال طراحی شده شهید توسط نقاش هنرمند شهرستان سید علی مؤمن تقدیر به عمل آمد و حاضرین در جمع به احترام شهید بزرگوار قیام نمودند.

SONY DSCپخش کلیپ های زیبا و تیزرهای مخصوص نمایشگاه، برنامه کمک به بیماران صعب العلاج از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه لارستان بود.

SONY DSCگفتنی است درشب پایانی طی مراسم ویژه ای از همکاران برگزاری نمایشگاه تقدیر به عمل آمده و  غرفه های برتر و  شرکت ها، کارخانجات و مراکز عرضه مواد غذایی نمونه معرفی شدند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین