یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تأمین اعتبار تجهیز مراکز و خانه‌های بهداشت با اولویت مراکز روستایی

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از تامین ۳۰ میلیارد ریال از محل دولت، در راستای تجهیز مراکز و خانه های بهداشت با اولویت مراکز روستایی خبر داد. به گزارش…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان از تامین ۳۰ میلیارد ریال از محل دولت، در راستای تجهیز مراکز و خانه های بهداشت با اولویت مراکز روستایی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر حسن فزونی از جذب اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی برای تجهیز مراکز و خانه های بهداشتیِ روستایی تحت پوشش مجموعه خبر داد و اظهار داشت: چندی پیش و طی رایزنی های انجام شده با وزارت بهداشت، توانستیم رقم ۳۰ میلیارد را جذب و برای تجهیز مراکز بهداشتی تحت پوشش هزینه کنیم.

وی افزود: در ادامه پیگیری ها و تلاش برای جذب اعتبار مجدد بر اساس هزینه کرد اعتبار قبل، مجددا توانستیم رقم ۳۰ میلیارد دیگر را نیز جذب کرده و تجهیزات اداری، رفاهی و بعضاً پزشکی را خریداری و در بین ۹۰ مرکز و خانه بهداشت با اولویت خانه های بهداشت روستایی در چهار شهرستان لارستان، خنج، اوز و جویم توزیع کنیم.

لازم به ذکر است که در حال حاضر حوزه گسترده معاونت بهداشت دانشکده، سه شبکه بهداشت، ۳۲ مرکز بهداشتی و ۷۸ خانه بهداشت را در شهرستانهای چهار گانه تحت پوشش، تحت مدیریت خود دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین