پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

روستای «درز و سایبان» صاحب مرکز بهداشتی و درمانی شد

فرماندار و امام جمعه مرکز خدمات جامع سلامت درزو سایبان لارستان را افتتاح کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در…

فرماندار و امام جمعه مرکز خدمات جامع سلامت درزو سایبان لارستان را افتتاح کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، ماشاالله ثمری بخشدار مرکزی، دکتر عباس نصری قائم مقام دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر یگانه معاون بهداشتی  و قشرهای مختلف مردم، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در منطقه محروم درزو سایبان از بخش مرکزی لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی  احداث و تجهیز شده است.

این طرح  از سال ۹۴ شروع و در سال ۹۷ به اتمام رسیده است.

همچنین در همین مکان تعداد دو ساختمان سرایداری و نگهبانی به متراژ هر کدام ۱۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال دولتی ساخته شده است.

در آیین افتتاح این مرکز؛ فرماندار ویژه لارستان در سخنانی به اجرای  طرح تحول نظام سلامت، در شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین طرح  های حوزه سلامت در دولت تدبیر وامید و در سالهای اخیر، طرح تحول نظام سلامت است  که حجم توسعه مراکز درمانی  و بهداشتی در شهرستان و بخصوص در مناطق محروم رشد بالایی داشته است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین