جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

بازدید 10 ساعته مدیران ادارات لارستان از دهستان درز‌وسایبان

تعدادی از مدیران ادارات به دعوت بخشدار مرکزی لارستان در بازدیدی ۱۰ ساعته مسائل و مشکلات مرتبط با دهستان محروم درز و سایبان را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش…

تعدادی از مدیران ادارات به دعوت بخشدار مرکزی لارستان در بازدیدی ۱۰ ساعته مسائل و مشکلات مرتبط با دهستان محروم درز و سایبان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌ عمومی بخشداری مرکزی لارستان، تعدادی از مدیران و روسای ادارات به دعوت بخشدار مرکزی لارستان با سفر به دهستان محروم درز و سایبان، پیگیر حل مشکلات روستائیان شدند.

در این سفر مقرر شد بعضی از مسائل و مشکلات مطرح شده در کوتاهترین زمان با همیاری و همکاری مسئولین لارستان حل و فصل شود و تا پایان هفته آینده نتیجه آن به سمع و نظر دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاها خواهد رسید.

قرار است با تشکیل ۲ کارگروه، مسائل و مشکلات این دهستان محروم بخش مرکزی لارستان به طور مستمر و با همیاری و همکاری کلیه روسای ادارات مورد پیگیری قرار گیرد.

اهم مسائل و مشکلات مطرح شده در این بازدید ۱۰ ساعته مسئولان شامل ارتقاء دهستان، سوخت کشاورزان، کود، علوفه، آرد، شبکه آبرسانی، اینترنت پرسرعت، زمین جهت مسکن، طرح هادی، جاده، آتش نشانی و غیره بود که پس از پاسخ روسای ادارات، تصمیماتی اتخاذ شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید 10 ساعته مدیران ادارات لارستان از دهستان درز‌وسایبان”

  1. ناشناس گفت:

    والا هرچی که فرماندار محترم ویژه از درزوسایبان دیدن داشتن و هر چی هم مسئولین منطقه . اما دریغ از یک اقدام موثری ، چاهورز بخش شد و درزوسایبان همان دهستان مانده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین