پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

بررسی مشکلات روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان توسط نماینده مردم

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت. به گزارش میلاد…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ حسین حسین‌زاده در ایام ماه مبارک رمضان به بخش‌ مرکزی لارستان سفر کرده است تا از نزدیک مسائل و مشکلات مردم روستاهای محروم تابعه را مورد بررسی قرار دهد.

این سفر با همراهی بخشدار بخش مرکزی لارستان و روسای ادارات آبفا، گاز، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری، مخابرات و برخی از اعضای کارگروه دفاتر نماینده مردم انجام شد.

برخی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات مطرح شده در سفر نماینده مردم به روستای زاهد محمود شبکه آبرسانی و مشکل آب شرب، پیگیری رفع مشکل بند خاکی روستا، دامداری، زمین چمن مصنوعی، آب شیرین‌کن ، تامین برق امامزاده و… بود.

همچنین مهم‌ترین مسائل مطرح شده در سفر نماینده مردم به علی آباد شامل مدرسه و آموزشگاه، پل آبنمای ورودی، سد خاکی و… اشاره شد.

در سفر به روستای هرمود مهرخویی نیز مباحثی درخصوص عدم برخورداری از زمین چمن مصنوعی، ساماندهی جاده ورودی روستا، گازکشی در روستا، آسفالت معابر، ایستگاه آتش‌نشانی، سرمایه‌گذاری و… مطرح شد.

مهم‌ترین مشکل روستای احمد آباد، تقاضا برای همکاری ادارات در ساخت مسکن بود.

برخی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات مطرح شده در سفر نماینده مردم به روستای اوه نیز زمین ورزشی، ساختمان دهیاری و ماشین حمل زباله، زیرسازی کوچه و خیابان، عدم وجود دستگاه دیجیتال، چاه کشاورزی، اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه و… درخواست شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین