چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
توسط مسئول کمیته فرهنگی شورای شهر لار صورت گرفت

برنامه های روز «لارستان بزرگ» اعلام شد

میلاد لارستان: مسؤل کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر لار برنامه های روز «لارستان بزرگ» را اعلام کرد.

مسؤل کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر لار برنامه های روز «لارستان بزرگ» را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ اشکان عسکری با گرامیداشت ۱۹ اردیبهشت ماه سالروز سفر تاریخی و با برکت امام خامنه ای(ره) در سال ۱۳۸۷ به شهرستان لارستان، اظهار داشت: از سال ۱۳۹۲ و با مصوبه شورای اسلامی شهر لار، ۱۹ اردیبهشت ماه که سالروز سفر مقام معظم رهبری به لارستان است، بعنوان روز «لارستان بزرگ» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در جمع پرشور مردم این شهرستان را لارستان بزرگ نامیدند، افزود: خوشبختانه با تلاش مسئولین و درخواست های مردم، امسال برنامه های روز لارستان، از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در زمینه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود.

دبیر اجرایی بزرگداشت روز لارستان بزرگ، با اشاره به اینکه شعار امسال با عنوان لارستان، توسعه و اقتصاد مقاومتی تعیین شده است، تصریح کرد: در این هفته علاوه بر جشن های خودجوش مردمی، همایش های تخصصی برگزار خواهد شد.

عسکری از برگزاری دهها برنامه مختلف در طول این هفته خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزار پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه تخصصی عکس لارستان در نگارخانه سبز، جشن مردمی در میدان امام خمینی(ره)، راه اندازی تور لارگردی و بازدید از ابنیه های تاریخی، برگزاری شب شعر، برپایی چندین ایستگاه صلواتی در سطح شهر ، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در حمام تاریخی شهر خور، برگزاری جشنواره تئاتر شبهای لارستان وغیره از جمله این برنامه هاست. و اختتامیه همایش که ۲۴ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مسؤل کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر لار با بیان اینکه اختتامیه کلیه برنامه ها همایش تخصصی لارستان، توسعه و اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید برجسته اقتصاد ایران در ۲۴ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود، ادامه داد: در این همایش سعی می شود تا همشهریان و هموطنان را با جایگاه، شناسنامه و پتانسیل های لارستان بیش از پیش آشنا کنیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این همایش، آشنایی مردم با اقتصاد مقاومتی و ۲۴ اصلی است که امام خامنه ای در سخنرانی های مختلف بر آن تاکید دارند.

دبیر اجرایی بزرگداشت روز لارستان بزرگ، اضافه کرد: در این همایش اساتید برجسته اقتصاد دکتر جعفر خیرخواهان استاد دانشگاه و مشاور اقتصادی اتاق بازرگانی ایران، مشاور پژوهشگری اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دکتر علی دینی ترکمانی عضو مرکز پژوهشکده ایران سخنرانی می کنند.

خبرنگار : سمیه قنبری- صحبت نو

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین