سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مریدی:فرهنگ کارخانه آدم‏سازی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم بزرگداشت معلمان با بیان اینکه فرهنگ، کارخانۀ آدم‏سازی است، گفت: ارج نهادن به مقام معلمان هنر همپای دیگر آموزگاران علم و دانش…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم بزرگداشت معلمان با بیان اینکه فرهنگ، کارخانۀ آدم‏سازی است، گفت: ارج نهادن به مقام معلمان هنر همپای دیگر آموزگاران علم و دانش کاری بس ستودنی است. مریدی در ادامه افزود: معلمی، شریفترین و پرمسئولیت‏ ترین شغلهاست، برای اینکه شغل انسان‏ سازی است؛ همان شغلی است که تمام انبیا برای همین معنا آمدند. قرآن یک کتاب انسان‏ سازی است؛ و نازل شده برای اینکه انسان درست کند.

وی ادامه داد: این شغلی که معلمان دارند، شغل آدم‏سازی است. اگر آدم  بسازیم، مملکت ما نجات پیدا می ‏کند. همیشه آدمها هستند که مقدرات کشورها را در دست می‏ گیرند. اشخاصی که ملت ها را می‏ توانند نجات بدهند و کشور را می‏ توانند آباد کنند و دنیا و آخرت ملت را می‏ توانند تعمیر کنند فرهنگی ها هستند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، این استاد دانشگاه اظهار داشت: پس فرهنگ یک کارخانۀ آدم‏سازی است؛ چنانکه انبیا هم برای همین معنا آمدند آدم درست کنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین