سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
به منظور پیگیری مشکلات منطقه انجام گرفت:

حضور معاون توسعه سازمان جهاد کشاورزی فارس در لارستان

معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهاد کشاورزی فارس طی حضوری دو روزه از لارستان از بخش های مختلف منطقه بازدید نمود. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط…

معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهاد کشاورزی فارس طی حضوری دو روزه از لارستان از بخش های مختلف منطقه بازدید نمود.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان محموديان فرد معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهاد کشاورزی فارس،اوج فرد مدير هماهنگي مجلس و امور شهرستانها و كشاورز مشاور رياست سازمان جهاد کشاورزی فارس، در روزهاي ۱۲ و ۱۳ ارديبهشت در لارستان حضور يافته و  از مراكز خدمات جويم، بنارويه، درز و سايبان و حومه بازديد بعمل آوردند.

21

در این بازدیدها مواردي از قبيل وظايف مراكز خدمات بخصوص در طرح هاي پارسل و اميد و مسائل و مشكلات مراكز خدمات مورد بحث و بررسي قرار گرفت. همچنين جلسه اي نیز در این رابطه با حضور كليه همكاران ستادي، در محل سالن جلسات معاونت سازمان و مديريت جهاد كشاورزي لارستان برگزار گرديد.

1

 در این جلسه ابتدا ارغون مدير جهاد كشاورزي لارستان، گزارشي از توانمنديها و مسائل و مشكلات حوزه اداري و كشاورزي شهرستان ارائه نموده و در ادامه نیز معاون سازمان و مدیران همراه وی در خصوص سياستها و برنامه هاي سازمان و نيز سوالات مطرح شده از طرف همكاران توضيحاتي ارائه نمودند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین