دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

سید شکرالله زندوی به “کما” رفت

میلاد لارستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان شب گذشته دچار سکته مغزی شد و هم اینک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در وضعیت کما بسر می برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان شب گذشته دچار سکته مغزی شد و هم اینک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در وضعیت کما بسر می برد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین سید شکر الله زندوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ساعت ۲۳:۳۰ دیشب(۱۹ اردیبهشت) دچار سکته قلبی شد و با انتقال به بیمارستان شهید محمدی در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شد.

محمد شکوه، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تایید این خبر در گفتگو با شبستان گفت: حوالی ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته، حجت الاسلام زندوی به علت نارسایی و لخته شدن خون در قلب دچار سکته قلبی شد.

وی افزود: پس از انتقال به بیمارستان و تشخیص سکته قلبی در بخش مراقبت های ویژه بستری و مراحل درمان توسط کادر پزشکی آغاز شد و هم اینک سطح هوشیاری ایشان هفت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شکراله زندوی در سال ۱۳۴۰ در بیرم و در خانواده ای مذهبی متولد شد. دوره ابتدائی را در زادگاهش بیرم گذراند و در سال ۱۳۵۳ جهت تحصیل علوم دینی عازم شیراز شدند و در مدرسه حکیم شیراز در محضر شهید آیت الله دستغیب مشغول به تحصیل شد. بعد از دو سال تحصیل و فراگیری بخشی از ادبیات عرب در سال ۱۳۵۵ به قصد ادامه تحصیل عازم حوزه علمیه قم گردید. در طول تحصیل از محضر اساتیدی بزرگ همچون حضرت آیت الله فاضل لنکرانی ، آیت الله مکارم شیرازی ، آیت الله مشکینی ، آیت الله جوادی آملی ، آیت الله مصباح یزدی ، آیت الله رضا استادی ، آیت الله پایانی استاد مدرس ، استاد اعتمادی ، استاد طاهر شمس و… کسب فیض نموده و دوره سطح را به اتمام رساند. ایشان بیش از ۵ سال در دروس خارج شرکت نمودند و علاوه بر آن در زمان حضورشان در تهران به مدت ۳ سال از دروس خارج مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بهره برد.

وی از سال ۷۵ به سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان منصوب شدند که تاکنون نیز در این سمت انجام وظیفه می کند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “سید شکرالله زندوی به “کما” رفت”

  1. لاری گفت:

    خداوند او را شفا عطا فرماید

  2. سشی گفت:

    حالا ما نفهمیدیم سکته مغزی زده یا قلبی؟

  3. ناشناس گفت:

    خدایا به حق این شب عزیز و به حق بزرگان درگاهت، این سید بزرگوار را سلامتی کامل عنایت فرما

  4. ناشناس گفت:

    خدا شفای کامل عنایت فرماید

  5. بندر عباس گفت:

    خدا شفا بده به این سید بزگوار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین