دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

گستره تولیدصنایع دستی فارس نباید محدود به شیراز باشد

صنایع دستی به عنوان صنعتی مستقل و بومی، نقش مهمی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان دارد. معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس ضمن بیان این موضوع به نقش…

صنایع دستی به عنوان صنعتی مستقل و بومی، نقش مهمی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان دارد. معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس ضمن بیان این موضوع به نقش مهم صنایع دستی در اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: از آنجا که اشتغال یکی از موضوعات مهم استان است، بنابراین توجه به حوزه صنایع دستی می تواند یکی از راه های رفع معضل بیکاری در استان باشد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس رستمی افزود: کمك به توسعه بازار توليد و مصرف مصنوعات صنايع دستي از طريق پيگيري طرحهاي تضمين خريد بعضي از محصولات برتر و ايجاد بازارچه‌هاي صنايع دستي می تواند رونق مناسبی در بازار صنایع دستی ایجاد کند.

رستمی ادامه داد: حوزه و گستره تولید صنایع دستی نباید تنها محدود به شهر شیراز شود بلکه باید در تمام شهرستان ها گسترش یابد.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس تاکید کرد: در کنار پیچیدگی های ساخت و تولید آثار صنایع دستی، فروش و عرضه آثار هنری دست ساز، مسئله مهمی است که مغفول مانده و میتواند سرنوشت صنعت را در استان فارس، که همه ساله تعداد زیادی گردشگران داخلی و خارجی در آن تردد میکنند، تغییر دهد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین