جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان خواستار شد/

بودجه اتمام پروژه مجموعه ورزشی کارگران لارستان تأمین شود

میلاد لارستان: دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان با ابراز تأسف از اینکه پس از گذشت سالها از زمان شروع احداث مجموعه ورزشی کارگران لارستان فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: از مسئولین تقاضا می شود حداقل سالانه با اختصاص بودجه ای مناسب این طرح مورد نیاز کارگران را طی چند فاز به اتمام برسانند.

دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان با ابراز تأسف از اینکه پس از گذشت سالها از زمان شروع احداث مجموعه ورزشی کارگران لارستان فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: از مسئولین تقاضا می شود حداقل سالانه با اختصاص  بودجه ای مناسب این طرح مورد نیاز کارگران را طی چند فاز به اتمام برسانند.

محمدحسن قوامی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه خانه کارگر لارستان به درخواست حضرت آیت الله آیت اللهی(ره) از سال ۱۳۷۲ و با تشکیل هیئت موسس راه اندازی شد، اظهار داشت: خانه کارگر مدافع حقوق جامعه کارگری است.

وی افزود: خانه کارگر یک نهاد صنفی سیاسی است و از یک طرف باید توجه داشت که این مجموعه زیر پوشش هیچ نهاد یا ارگان دولتی نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۲۶ نقطه ایران دانشگاه علمی کاربردی ویژه خانه کارگر فعال است، تصریح کرد: دانشگاه اسلامی کار نیز از جمله مراکز علمی است که زیر نظر خانه کارگر در شهرهایی مثل رفسنجان، قزوین و خرم دره مشغول به ارائه خدمت هستند.

وی با بیان اینکه مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی اسلامی کار برای شهرستان لارستان اخذ شده است، تصریح کرد: متأسفانه علی رغم گذشت ۱۵ سال از زمان صدور این مجوز، بدلیل عدم اختصاص زمین برای این مهم، تاکنون موفق به راه اندازی این مرکز علمی نشده ایم.

قوامی درخصوص علت پیشرفت بسیار کُند احداث مجموعه ورزشی کارگران در لارستان، گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان در سال گذشته برای اختصاص اعتبار به این مجموعه نامه نگاری هایی صورت داده اند که امید می رود مسئولان در سطح کشور و استان برای اتمام سریعتر این پروژه همکاری کنند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در زمان کلنگ زنی مقرر شده بود که این پروژه می بایست ظرف یک سال به بهره برداری برسد، اضافه کرد: متأسفانه مجموعه ورزشی کارگران لارستان با وجود مدت زمان زیاد از زمان آغاز تاکنون فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر حداقل سالانه بودجه ای مناسب به این طرح اختصاص می یافت، این پروژه مهم در مدت کوتاهی به بهره برداری می رسید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین