شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس:

راه جهرم – لار – بندرعباس 67% پیشرفت فیزیکی دارد+سوال

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: پروژه های سفر اردیبهشت ماه ۹۴رئیس جمهوری به این استان جلوتر از برنامه زمانبندی فعال و در حال اجراست . مهندس عنایت الله رحیمی …

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: پروژه های سفر اردیبهشت ماه ۹۴رئیس جمهوری به این استان جلوتر از برنامه زمانبندی فعال و در حال اجراست .

مهندس عنایت الله رحیمی  افزود: از ابتدای آغاز اجرای پروژه های مصوب سفر، تلاش شد که کارها بر اساس اعتبارات موجود، با کیفیت لازم و با سرعت مطلوب پیش رود که تاکنون چنین بوده است. وی ادامه داد: قطعا اگر امسال شاهد مطلوب تر شدن درآمد دولت باشیم، کارها نیز با سرعت بهتری پیش خواهد رفت و خدمات رسانی نیز مطلوب تر خواهد شد. رحیمی بیان کرد: بر اساس برنامه، پروژه های مصوب سفر باید تا پایان امسال به اتمام برسد هرچند که تنگناهای مالی و مشکلات اعتباری هم می تواند در در این زمینه تاثیرگذار باشد.

رحیمی در ادامه پس از بیان درصد پیشرفت پروژه های مختلف در حوزه سلامت، آبرسانی، قطار شهری، و ورزشی گذری به حوزه راه زده و اظهار داشت: بهسازی راه اصلی مرودشت – دروزن به طول ۲۰ کیلومتر از قطعه اول و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، بهسازی راه اصلی فیروزآباد، قیر و خنج به طول ۱۲ کیلومتر و ۴۰ درصد پیشرفت، بهسازی راه اصلی قیر تا خنج با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و راه جهرم – لار – بندرعباس با ۶۷ درصد پیشرفت، بهسازی محور لامرد – علامرودشت- خنج – گله دار با ۷۰ درصد پیشرفت و محور مُهر – دارالمیزان به طول ۶۵ کیلومتر و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های مصوب سفر است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا استان فارس، مقصد شانزدهمین سفر استانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و اعضای کابینه اش در روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود، سفری که ماحصل آن تعهد به تکمیل و اجرای ۹۲ طرح به ارزش ریالی ۹هزار و ۵۳۰ میلیاردریال در این استان گردید.

میلادلارستان: شایسته است مسئولان محترم پاسخ دهند که  پیشرفت مذکور  آیا واقعا حاصل شده؟ شایسه است گزارشی در این زمینه توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان ارائه شود. واقعا تزریق نقدینگی به این پروژه آیا به نحو صحیح انجام می شود؟

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین