جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

ورود “عصر لارستان” به عرصه مطبوعات منطقه

اولین شماره از   دوهفته نامه “عصر لارستان” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عادل پورشمسی روزنامه نگار و نویسنده لارستانی ۲۵ اردیبهشت ماه منتشر شد. بنا بر پست الکترونیکی ارسالی…

اولین شماره از   دوهفته نامه “عصر لارستان” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عادل پورشمسی روزنامه نگار و نویسنده لارستانی ۲۵ اردیبهشت ماه منتشر شد.

بنا بر پست الکترونیکی ارسالی به میلادلارستان، این نشریه با لوگوی بنفش منتشر شده و تیتر یک آن عکس و مطلبی کوتاه به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به لارستان در اردیبهشت ۸۷ است. در صفحه دو آخرین اخبار و تحولات لارستان از قبیل سخنرانی تاریخی علی اکبر نجیب زاده در جمع فرهنگیان لارستان و واکنش دفتر جمشید جعفرپور به سخنرانی وی آمده است.

سرمقاله اين شماره برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صحبت به قلم دكتر مصطفی معین و با عنوان «علل عقب افتادگی از قافله جهانی» نوشته شده است. در صفجه آخر و در باکس” پیشخوان, شماره جدید” سیاست نامه” حامد زارع معرفی شده است.

میلادلارستان ورود این نشریه جدید به عرصه مطبوعات منطقه را تبریک گفته و امید که این نشریه بتواند در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز توسعه اقتصادی منطقه گام بردارد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین