جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
رئیس اداره اوقاف لارستان خبر داد

برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در امامزاده میرعلی(ع) لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) این شهرستان به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از برپایی نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی» در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) این شهرستان به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل بوستانی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با گرامیداشت ایام شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت امام عصر(عج) و با اشاره به شاخصه‌های منتظران، اظهار داشت: انتظار فرج از سفارش‌های ائمه و از بهترین اعمال در پیشگاه خداوند متعال است.

وی بابیان اینکه همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) ویژه‌برنامه‌های مختلف مولودخوانی، پخش شیرینی، سخنرانی و احیا در مساجد، تکایا و اماکن متبرکه لارستان برگزار خواهد شد، افزود: امسال علاوه‌بر این برنامه‌های، خادمان افتخاری آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) در یک حرکت ابتکاری اقدام به برپایی نمایشگاهی فرهنگی اقتصادی با عنوان «اقتصاد مقاومتی» در صحن و بارگاه منور این امامزاده واجب‌التعظیم کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با یادآوری شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: هریک از مردم و مسؤولان باید در هر جایگاهی برای کمک به اجرایی شدن این شعار تلاش کند.

بوستانی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در عرصه‌های مختلف نمود پیدا کند که خادمان امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) در این امر پیشگام بوده‌اند و اقدام به برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه با توجه به امکانات و فضای حرم مطهر از پنج اداره لارستان که در خط مقدم شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی که همان تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی هستند برای شرکت در نمایشگاه دعوت شده‌اند، ادامه داد: در این نمایشگاه ادارات صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان به ارائه دستاوردها، اقدامات انجام‌شده و معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان بابیان اینکه این نمایشگاه از جمعه تا یکشنبه در صحن شرقی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) شهر لار دایر خواهد بود، تصریح کرد: علاوه بر غرفه ادارات، غرفه‌های مهدویت و کودکان نیز به ارائه فعالیت‌های فرهنگی مذهبی می‌پردازند.

بوستانی در پایان، اضافه کرد: طبق روال سا‌ل‌های گذشته، همزمان با شب میلاد حضرت مهدی(عج) ویژه‌برنامه احیا از ساعت ۱ بامداد در کنار مرقد مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین