دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
پنجشنبه جاری و با حضور علماء و روحانیون صورت می گیرد:

تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون مدارس شیعه و سنی لارستان

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیعه و سنی شهرستان های لار، گراش و اوز خبر داد….

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیعه و سنی شهرستان های لار، گراش و اوز خبر داد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، ضمن تبیرک به مناسبت ماه شعبان المعظم، ماه رحمت، مغفرت و بخشش الهی وگرامیداشت اعیاد این ماه، اظهار داشت: مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون شیعه و سنی مدارس علمیه لار، گراش و شهرستان اوز با حضور علماء و روحانیون و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، مسئولین مرکز خدمات کشور و استان فارس، ۵۰۰ نفر از طلاب و خانواده های معزز آنان پنجشنبه ۳۰ اردیبشهت ماه ساعت ۹ صبح در تالار وحدت شهرستان لارستان به میزبانی مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) برای اولین بار در شهرستان لارستان برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش تجلیل، حجت الاسلام عباسپور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس به ایراد سخن خواهد پرداخت. مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: در این همایش مسئولین، مدیران، معاونین و اساتید حوزه‌های علمیه تشیع و تسنن لارستان، والدین ممتازین تحصیلی و جمعی از مسئولین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسئولین ادارات لارستان حضور دارند. به گزارش میلاد لارستان و به نقل از حوره نیوز، حجت الاسلام موسوی، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد انگیزه در تحصیل فرزندان طلاب و روحانیون و به منظور ایجاد حوزه های حمایتی از خانواده های معزز طلاب و همچنین تشویق و ترغیب فرزندان جهت فراگیری علم  می باشد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین