یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۷ساله‌ها از اول خرداد در مدارس ثبت‌نام کنند

میلاد لارستان: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از بولتن نیوز، سید رحیم میرشاه‌ولد با اشاره به دستورالعمل ثبت‌نام، اظهار داشت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی به استان‌ها کلاس‌اولی‌ها از اول خرداد و مابقی دانش‌آموزان بعد از  پایان امتحانات می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در مدارس براساس ضوابط و محدوده جغرافیایی تعیین شده، اقدام کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دستورالعمل ثبت‌نام باید در مدارس در معرض دید والدین و دانش‌آموزان قرار گیرد تا از شرایط ثبت‌نام مطلع شوند.

میرشاه‌ولد با بیان مدت‌زمان ثبت‌نام در مدارس، ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و دانش‌آموزانی که در دروس خود تجدید دارند بعد از امتحانات شهریورماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین