دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مساعدت 50 میلیون ریالی مسئولین به خانواده یتیم

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان در جریان بازدید از یکی از منازل ایتام،از پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال توسط بازدید کنندگان به این خانواده خبر داد.

مدیر کمیته امداد لارستان در جریان بازدید از یکی از منازل ایتام،از پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال توسط بازدید کنندگان به این خانواده خبر داد

به گزارش میلاد لارستان؛ هوشنگ دلاور در بازدید این هفته، منزل یتیمی در شهر لطیفی، اظهار داشت: در این بازدید مسئولین شهرستان از جمله معاون سیاسی فرماندار،عضو شورای اسلامی شهرلار،شهردار و اعضاء شورای شهر لطیفی و مدیر کمیته امداد لارستان به اتفاق تنی چند از خواهران نیک اندیش و حامی ایتام حضور داشتند.

 دستور شهردار جهت صدور رایگان گواهی وضعیت منزل مسکونی به ارزش ۳۵ میلیون ریال و مشارکت در خرید یک دستگاه کولر اسپیلت توسط شهردار لطیفی،شورای شهر لطیفی و یکی از خیرین شهرستان لارستان به مبلغ ۱۷ میلیون ریال،از برکات این بازدید بود .

مدیر کمیته امداد امام(ره) لارستان، اضافه کرد: در سال جاری تعداد   ۱۲  منزل ایتام و نیازمندان توسط مسئولین، خیرین، معتمدین محلی، حامیان ایتام و فعالان اجتماعی مورد سرکشی و تفقد قرار گرفته است که علاوه بر حل برخی از مشکلات این خانواده ها، مساعدتی به میزان ۱۱۰ ملیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی نیز به آنها اهداء گردیده است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین