سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21
سال گذشته صورت گرفت

انتشار 173 خبر از کمیته امداد لارستان در رسانه ها

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از ارسال ۱۷۳ خبر به سایت های محلی،استانی و کشوری در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از ارسال ۱۷۳ خبر به سایت های محلی، استانی و کشوری در خصوص خدمات ارائه شده به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.

دلاور افزود :از سال گذشته تا کنون تعامل بسیار خوبی با اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت انعکاس خدمات ارائه شده به مددجویان در امداد بوجود آمده که با ارسال اخبار امداد به سایت های محلی،استانی و کشوری تمامی عملکرد اداری و کاری این نهاد در معرض دید عموم قرار گرفته است و نیز با برگزاری نشست های متعدد خبری و راه اندازی تورهای بازدید از مشاغلی که در راستای توانمند سازی مددجویان در این نهاد ایجاد شده سعی شده هر چه بهتر و بیشتر به این مهم پرداخته شود .

وی تصریح کرد : از مجموع خبر های ارسالی به سایت ها و خبرگزاریها در این شهرستان،تعداد ۱۷۳ خبر ارائه شده در روزنامه ها و هفته نامه های نوشتاری شهرستان به چاپ رسیده، و از این تعداد ۵۶۲ مرتبه در سایت ها و خبرگزاری محلی شهرستان به صورت الکترونیکی و  ۱۱۲بار نیز از طریق سایت های کشوری و استانی، اخبار مربوط به امداد شهرستان لارستان مخابره گردیده است .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین