جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

در جلسه کارگروه اشتغال لارستان چه گذشت؟

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان: یکی از محورهای اساسی انجام اقتصاد مقاومتی مهارت آموزی نیروی انسانی است معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان گفت:یکی از محورهای…

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان:

یکی از محورهای اساسی انجام اقتصاد مقاومتی مهارت آموزی نیروی انسانی است

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان گفت:یکی از محورهای اساسی انجام اقتصاد مقاومتی مهارت آموزی نیروی انسانی است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان که با حضور دکتر کوشکی مدیر کل فنی و حرفه ای فارس و جمعی از روسای ادارات شهرستان در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید؛در سخنانی تصریح کرد: ازمحورهای مهم اقتصاد مقاومتی رونق تولید ، اشتغال و نگاه ویژه ای به نیروی انسانی با کلیه برخورداری از دانش و مهارت است.

وی با بیان اینکه یکی دیگراز محورهای اساسی انجام اقتصاد مقاومتی مهارت آموزی نیروی انسانی است،خاطرنشان کرد: مقوله توسعه آموزش و مهارت از سرمایه های خصوصی نیروی انسانی قلمداد می گردد که بر پایه آن رونق تولید و بهره وری و برای نیروی انسانی نیز ارتقا و تخصص در شغل ها در پی خواهد داشت.

علی پوردرادامه اظهار داشت: توقع از فنی و حرفه ای نیز این است که آموزشهای مورد نیاز بخش خصوصی        فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی را در اولویت برنامه ریزی خود قرار دهد.

در ادامه دکتر کوشکی مدیر کل فنی و حرفه ای فارس هم به ایراد سخن پرداخت.

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در دیدار جداگانه با مدیر کل فنی و حرفه ای فارس خواستار ارتقاء مرکز فنی و حرفه ای لارستان،تامین اعتبار برای تجهیز کردن این مرکز به وسایل سرمایشی و گرمایشی و اعطاء اختیارات بیشتر به مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین