سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10
فرمانده انتظامی استان فارس

کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در یک عملیات در لارستان

میلاد لارستان: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان افزون از کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم محموله مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان افزون از کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم محموله مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا؛ سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی در نشستی خبری افزود: یکی از محموله های مواد مخدر به وزن ۶۰۰ کیلوگرم در حالی که ۲۰ تُن سیمان روی آن قرار داشت، در محور لارستان کشف شد.

وی اظهار کرد: محموله یک هزار و یکصد کیلوگرمی درون یک غلتک راه سازی جاسازی شده بود که کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این که یکی از محموله های مواد مخدر کشف شده حاصل همکاری با پلیس مواد مخدر استان تهران بوده است گفت: در ۷۲ ساعت گذشته، پنج نفر از قاچاقچیان اصلی مواد مخدر به همراه شش دستگاه خودرو سبک و سنگین دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر درچند عملیات دیگر در این استان کشف شد.

گودرزی همچنین گفت: از ابتدای سال ۹۵ تا پایان اردیبهشت این سال ، ۱۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و در این ارتباط دو هزار و ۵۰۰ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند و همچنین ۱۹ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به شمار مجرمان جرایم مواد مخدر در زندان های این استان گفت: لازم است که مبارزه ای همه جانبه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در جامعه شکل گیرد و در این زمینه، مردم پلیس را بیش از پیش یاری دهند.

وی بیان کرد: هم اینک ۴۵ درصد زندانیان در زندان های استان به واسطه ارتکاب جرایم حمل و توزیع مواد مخدر در حبس هستند و جرایم بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دیگر از زندانیان فارس نیز به طور غیرمستقیم با مواد مخدر در ارتباط بوده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین