جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بازنشر؛ بازخوانی پیام تسلیت امام خامنه ای در رحلت حضرت آیت الله آیت اللهی

عمق علاقه بین رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و زعیم عالیقدر لارستان حضرت آیت الله آیت اللهی به آن اندازه ای بود که رهبر انقلاب خود به محضر…

عمق علاقه بین رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و زعیم عالیقدر لارستان حضرت آیت الله آیت اللهی به آن اندازه ای بود که رهبر انقلاب خود به محضر حضرت آبت الله می رسیدند. این علاقه متقابل از آنجا قوی تر می شود که آقای لارستان بارها و بارها حمایت های ویژه خویش را از امام خامنه ای ابراز داشته و سخنان معظم له را فصل الخطاب می دانستند. اوج این علاقه را شاید بتوان در دلیل حضور رهبری معظم انقلاب در لارستان اشاره کرد.

اما حالا که آقای لار در بین ما نیست و عروج چهارساله اش را به سوگ می نشینیم خالی از لطف ندیدیم که پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در ارتحال ایشان را دوباره مرور نماییم. متن پیام دقیقا و بدون تغییر از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری مرور می کنیم:

پیام تسلیت در پی درگذشت آیت‌الله آیت‌اللهی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (شنبه) با صدور پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله آقای حاج سید عبدالعلی آیت‌اللهی، امام جمعه لارستان را تسلیت گفتند.

تصویر: حضور رهبر انقلاب در منزل مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی در جریان سفر به استان فارس و شهرستان لار

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سید عبدالعلی آیت‌اللهی رحمة‌الله‌علیه را به عموم علماء و روحانیون و مردم عزیز استان فارس بخصوص اهالی مؤمن و غیور خطه‌ی لارستان و بالاخص به خاندان مکرم ایشان و به بیت رفیع آیت‌اللهی و وابستگان آنان تسلیت عرض می‌کنم.

آن عالم بزرگوار که همچون گذشتگان عالی مقام این بیت شریف، ملجاء و مرجع امور دینی و اجتماعی و سیاسی مردم آن سامان بوده و عمر با برکت خود را در خدمت به دین و دنیای مردم سپری کرده‌اند، بی‌شک یکی از ارکان مردمی نظام جمهوری اسلامی در آن خطه بودند و فقدان ایشان خسارتی است که باید به توفیق الهی و با تعقیب نیات و اهداف ایشان جبران گردد، انشاءالله.

از خداوند متعال نزول رحمت و برکات الهی را بر روح این عالم ربانی مسألت می‌کنم و صبر و اجر بازماندگان محترم را خواستارم.
سید علی خامنه‌ای
۲۰ خرداد ۱۳۹۱

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین