شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان خواستار شد

تامین زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی کارگران در لارستان

میلاد لارستان: دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان گفت: در صورت تأمین زمین از سوی مسؤولان، این شهرستان به امکانات رفاهی تجهیز خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان گفت: در صورت تأمین زمین از سوی مسؤولان، این شهرستان به امکانات رفاهی تجهیز خواهد شد.

محمدحسن قوامی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با گلایه از عدم همکاری برخی مسؤولان با خانه کارگر لارستان، اظهار داشت: مجوز ایجاد مدرسه دارالقرآن مدت‌ها پیش برای لارستان اخذ شده است، اما باوجود رایزنی با آموزش‌وپرورش لارستان از در اختیار قرار دادن حتی یک مدرسه تعطیل و بدون استفاده به این مرکز امتناع کرده‌اند.

وی بابیان اینکه ۲۴ مربی قرآنی برای فعالیت در دارالقرآن خانه کارگر پرورش داده شده‌اند، افزود: به‌دلیل عدم بهره‌مندی از مکانی مناسب تاکنون موفق به راه‌اندازی این مرکز فرهنگی مذهبی نشده‌ایم.

مسؤول خانه کارگر لارستان با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی رایگان در این مرکز دایر است، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی شامل کامپیوتر، حسابداری، زبان انگلیسی و قرآن به‌طور رایگان برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از این دوره‌ها استفاده برده و جذب بازار کار شده‌اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر لارستان ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار کارگر در شهرستان لارستان شناسایی شده‌اند.

وی بابیان اینکه با موافقت دبیرکل خانه کارگر کشور، در صورت تأمین زمین از سوی مسؤولان لارستان هزینه ساخت و تجهیز این شهرستان به امکانات رفاهی فراهم خواهد شد، افزود: ازجمله این امکانات رفاهی و خدماتی خوابگاه، سالن عروسی، سالن‌های غذاخوری، مراکز مذهبی و فرهنگی و دانشگاه ویژه کارگران است.

قوامی در پایان اضافه کرد: با توجه به تردد بالای کارگران از طریق لارستان به شهرهایی مانند بندرعباس، بوشهر، عسلویه و غیره در صورت تأمین زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی، تسهیلات و خدمات با هزینه‌ای کمتر و البته با کیفیت به این قشر در لارستان ارائه می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین