دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
از سوی مدیرعامل شرکت آبفای فارس صورت گرفت

بررسی روند آب‌رسانی به 5 شهرستان جنوبی فارس

میلاد لارستان: مدیرعامل شرکت آبفای فارس با سفر به پنج شهرستان جنوبی این استان، آخرین وضعیت منابع آب شرب، مسائل و موانع موجود در بخش آب‌رسانی به شهروندان را موردبررسی و تبادل‌نظر قرار داد.

مدیرعامل شرکت آبفای فارس با سفر به پنج شهرستان جنوبی این استان، آخرین وضعیت منابع آب شرب، مسائل و موانع موجود در بخش آب‌رسانی به شهروندان را موردبررسی و تبادل‌نظر قرار داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، محمدعلی قلندری به‌اتفاق معاونان بهره‌برداری و برنامه‌ریزی و منابع انسانی خود، با سفر به شهرستان‌های فیروزآباد، کوار، گراش، لارستان و قیر، در جلساتی جداگانه با فرمانداران این شهرستان‌ها، بخشدار اوز و جمعی از دیگر مسؤولان محلی این شهرستان‌ها، آخرین روند آب‌رسانی به شهروندان، مسائل و موانع موجود در ارائه خدمات آب و فاضلاب را در این مناطق موردبررسی و تبادل‌نظر قرار داد.

در این جلسات قلندری با اشاره به وضعیت نامطلوب منابع آب این استان به‌ویژه در شهرهای جنوبی آن، بر عزم جدی شرکت آبفا فارس در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید و خواستار همکاری بیشتر مسؤولان محلی برای تداوم ارائه مطلوب‌تر خدمات آب و فاضلاب به شهروندان شد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به خشک‌سالی‌های متوالی سال‌های اخیر و تأثیر آن بر منابع آب استان فارس، تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی در حوزه‌ آب‌رسانی را فعالیت‌های مؤثر فرهنگی عنوان و تأکید کرد: شکی نیست که دیگر جستجو و کنکاش برای پیدا کردن منابع جدید آب نه آسان و نه مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین باید با رویکرد فرهنگی که همان مدیریت مصرف و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب است به مقابله با بحران کم‌آبی بپردازیم.

همچنین در نشست اختصاصی قلندری با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، وی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اقدامات مؤثر شرکت آبفا فارس در حوزه آب‌رسانی را مورد قدردانی قرار داد و استمرار خدمات مطلوب آب‌رسانی را مستلزم همکاری و تعامل مسؤولان و مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب عنوان کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین