یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام موحدی به مناسبت دوازدهمین سالگرد عروج صدای رسای بچه های جبهه لارستان

به مناسبت دوازدهمین سالروز عروج ملکوتی حاج عبدالرسول معمار زاده صدای رسای بچه های جبهه لارستان، یعقوب موحدی رئیس شورای اسلامی لارستان پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است:…

به مناسبت دوازدهمین سالروز عروج ملکوتی حاج عبدالرسول معمار زاده صدای رسای بچه های جبهه لارستان، یعقوب موحدی رئیس شورای اسلامی لارستان پیامی صادر نمود. در این پیام آمده است:

بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان یادآور عروج مردی از جنس پاکی و صفا و صداقت است؛ مردی که صدای گرم و پرسوز و گدازش همواره در گوش مردم لارستان طنین‌انداز است. ۱۲ سال پیش در چنین روزی حاج «عبدالرسول معمارزاده» صدای رسای جبهه‌ها، و گرمابخش روضه‌ها، بسیجی پاک، مخلص و متواضع، با زبان و دل روزه دعوت حق را لبیک گفت و صدایش برای همیشه خاموش شد. آن مداح اهل بیت که همواره ولایی و انقلابی بود، تا پایان عمر ۵۴ ساله‌ی خود هم ولایی و یار پاکباز روحانیت انقلابی لارستان باقی ماند و بی‌ادعا و متواضع، از کرامات خاندان عترت خواند و ندای حق‌گویی و حق‌طلبیِ مردم مؤمن لارستان در روزهای انقلاب و دفاع مقدس بود. اینجانب سالگرد فقدان آن مرد پاک سیرت را به همه مردم عزیز لارستان، بیت معزز روحانیت به‌ویژه آیات عظام آیت اللهی و موسوی لاری (رضوان الله علیهما) و نیز خاندان شریف معمارزاده تسلیت گفته و برای آن سفرکرده بلندی جایگاه و مقام در جوار انبیا، اولیا و شهدا از درگاه پروردگار خواستارم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین