شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

4هندبالیست لارستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کادر فنی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، چهار بانوی هندبالیست تیم شهید چمران لارستان را به مرحله نخست اردوی گزینشی تیم ملی دعوت کرد.  به گزارش میلادلارستان و به نقل…

کادر فنی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، چهار بانوی هندبالیست تیم شهید چمران لارستان را به مرحله نخست اردوی گزینشی تیم ملی دعوت کرد.

 به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا، کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان ایران، ۴۶ ورزشکار منتخب کشور را در قالب دو گروه به مرحله اول اردوی گزینشی تیم ملی دعوت کرد که نام چهار بازیکن تیم هندبال شهید چمران لارستان در میان آنها دیده می شود.
فاطمه درویش بیگی، توران سلمانپور و زینب بذرافکن در گروه اول و الناز رمضانپور در گروه دوم، چهار بانوی تیم شهید چمران لارستان هستند که در این اردو حضور دارند.
تیم هندبال زنان شهید چمران لارستان، سه دوره در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت کرده که در این مدت جایگاه‌های پنجم و ششم را به خود اختصاص داده است.
نخستین اردوی تیم ملی هندبال زنان کشور برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در اردن از ۱۸ تا ۲۴ تیر ۹۵ در تهران برگزار می‌شود.
مرضیه یوسف به عنوان سرمربی و نشمین شافعیان از کردستان به عنوان مربی تمرینات فنی ملی پوشان هندبالیست را زیر نظر دارند

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین